English

وزیر ورزش و جوانان:

توسعه ورزش به هر قیمت را برنمی‌تابیم

وزیر ورزش و جوان در واکنش به هنجارشکنی رخ داده در همایش رونمایی از خودروهای کلاسیک گفت: ما توسعه ورزش را دوست داریم، ولی نه به هر قیمتی.

توسعه ورزش به هر قیمت را برنمی‌تابیم

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در واکنش به اتفاقات رخ داده در مراسم همایش رونمایی از خودروهای کلاسیک و هنجارشکنی‌های صورت گرفته در این همایش که در تاریخ ۱۹ خردادماه برگزار شده بود، اظهار داشت: از روز شنبه دستور رسیدگی صادر شده و حراست وزارت ورزش پیگیر است. ما توسعه ورزش را دوست داریم ولی نه به هر قیمتی. صحنه‌هایی که دیدیم و گزارشی که به دست ما رسید خودجوش و غیرسازمان‌یافته بود و افرادی که مرتکب این اتفاق شده بودند، از سیستم‌های صوتی ماشین استفاده کرده بودند. ۱۶ هزار نفر جمعیت به آن‌جا رفته بودند.

وی در خصوص این‌که چطور ۱۶ هزار بلیت فروخته شده است، گفت: این موضوع هم در دست بررسی است، متاسفانه از آن شلوغی سوء‌استفاده شد و ضد ورزش عمل کردند. جایگاه ورزش، این نوع اتفاقات نیست و باید رعایت اخلاق ورزشی صورت بگیرد. هر عزیزی که می‌خواهد مسابقات را تماشا کند باید ایمن باشد و درگیر حواشی نباشد. از روزی که این گزارش به دست ما رسید فعال شدیم، با فدراسیون جلسه گذاشته شده و حراست و معاون ورزش قهرمانی فعال شده و نتیجه اقدامات اطلاع‌رسانی می‌شود. امیداوریم برخی دیگر از این شلوغی سوء‌استفاده نکنند چون تاکید می‌کنم این موضوع سازمان‌یافته نبود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در گلزار شهدای وزارت ورزش نیز گفت: این حرکت ارزشی و فرهنگی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، بسیار ارزشمند است. گلزار شهدای وزارت ورزش میعادگاه فدراسیون‌های ورزشی است. بعد از موفقیت‌ها و شرکت در مسابقات مختلف ورزشکاران کشور در این‌جا حضور پیدا کرده و با آرمان‌های انقلاب و راه شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی افزود: همه کشورها سربازان‌شان را دوست دارند، همه جای دنیا سربازان گمنام را دوست دارند. شهدای این‌جا هم گمنام نیستند و بسیار آوازه هستند. دو شهید هم در مجموعه انقلاب در همسایگی خودمان داریم. من از فدراسیون بولینگ و آقای اسکندری تشکر می‌کنم. مسئولان گران‌قدری در این برنامه حضور دارند. امیدوارم این حرکت راه و درسی برای نوجوانان و جوانان کشور باشد که آن‌ها بدانند این نظام به‌راحتی به دست نیامده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه