English

نیمار:

مسی برگ برنده آمریکا است

نیمار جونیور هم‌تیمی فصل گذشته ستاره تیم ملی آرژانتین به پیوستن این مسی به باشگاه اینترمیامی آمریکا واکنش نشان داد.

مسی برگ برنده آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج، نیمار، هم‌تیمی لیونل مسی در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از پیوستن ستاره تیم ملی آرژانتین به اینترمیامی، این تصمیم را «برگ برنده» لیگ برتر آمریکا خواند.

مسی هفته گذشته تصمیم خود را برای پیوستن به ام‌ال‌اس اعلام کرد. قرارداد او با پی‌اس‌جی آخر ماه جاری منقضی خواهد شد.

نیمار دراین‌باره گفت: مطمئنم که مسی لیگ آمریکا را تغییر خواهد داد. ایمان دارم که این لیگ به‌مراتب مشهورتر و محبوب‌تر خواهد شد. بنابراین همه راهی جز این نخواهند داشت که از این فرصت استفاده کرده و از بازی‌های او لذت ببرند چون متاسفانه هیچ‌چیز تا ابد ماندگار نیست.

مرد آرژانتینی پیشنهاداتی از بارسلونا و همچنین باشگاه الهلال عربستان داشت اما در نهایت بازی کردن در باشگاهی را انتخاب کرد که مالکیت مشترک آن در اختیار دیوید بکام، ستاره اسبق تیم ملی انگلیس است.

البته نیمار که در بارسا هم با مسی هم‌تیمی بود، درباره این تصمیم کاپیتان آلبی‌سلسته احساسات متفاوتی هم دارد.

ستاره تیم ملی برزیل ادامه داد: همزمان خوشحالم و ناراحت. قبل از این هم می‌دانستم. مسی یکی از بهترین دوستان من است؛ هدیه‌ای که فوتبال به من داد. این فرصت را داشتم تا او را بشناسم، با او بازی و سپس یک دوستی زیبا بسازم.

وی افزود: بنابراین می‌دانستم که او قصد دارد به میامی برود. درباره این موضوع با هم حرف زده بودیم و به او گفته بودم که به‌خاطر سبک زندگی مردم، از بودن در میامی بسیار خوشحال خواهد شد.

نیمار در جریان فینال‌های رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا(NBA) حامی تیم «میامی هیت» بود و به همراه وینیسیوس جونیور، ستاره برزیل و باشگاه رئال مادرید، در سالن برگزاری فینال چهارم این رقابت‌ها بین میامی هیت و دِنور ناگتس بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه