English

سرمربی استقلال:

اجازه ندادند قهرمان شویم/ به پرسپولیس تبریک نمی‌گویم

سرمربی استقلال با بیان اینکه به پرسپولیس بابت قهرمانی در این فصل تبریک نمی‌گویم، گفت:من به آن‌ها احترام می‌گذارم چرا که ما شایسته قهرمانی بودیم.

اجازه ندادند قهرمان شویم/ به پرسپولیس تبریک نمی‌گویم

به گزارش خبرگزاری موج، ریکاردو ساپینتو بعد از برد پر گل ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، در نشست خبری گفت: درباره بازی خیلی نیازی به توضیح اضافی ندارد. ما در همه موقعیت‌ها بهتر بودیم و مقابل یک تیم خوب یک نتیجه تاریخی بدست آوردیم.

وی افزود: دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم. ما استحقاق قهرمانی را داشتیم و شاید یک روز اجازه بدهند ما قهرمان شویم. اما ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. به تیمم افتخار می‌کنم که بازی فوق العاده‌ای داشتند. از تماشاگران تشکر می‌کنم و این باورنکرنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. باشگاه باید به این موضوع توجه کند چون در برخی شهرهای دیگر به هوادارن ما بلیت کمی می‌دهند اما این اتفاق امروز دیگر نباید تکرار شود انگار تراکتور در خانه بازی می‌کرد. از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و کسانی هم که نیامدند شاید نیاز داشتند بعد از این فصل به استراحت بپردازند.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال ۷ - تراکتور ۱ /گلباران تراکتور در پایتخت

خلاصه بازی استقلال ۷ - ۱ تراکتور + فیلم

پایان جدول لیگ برتر ایران در هفته سی‌ام/ پرسپولیس قهرمان شد

 

ساپینتو ادامه داد: امیدوارم تماشاگران برای بازی در جام حذفی به ورزشگاه بیایند چون ورزشگاه باید پر بشود. پس هیچکس نباید در خانه بماند تا بازی را ببیند. آن‌هایی که هوادار استقلال هستند باید بیایند تا در بازی مقابل نساجی ورزشگاه را پر کنند.

وی درباره اظهارات حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مبنی بر اینکه گزینه ما برای فصل آینده ساپینتو است و اینکه اگر استقلال قهرمان جام حذفی نشود احتمالا ساپینتو از تیم جدا می‌شود، گفت: درباره این موضوع خیلی صحبت کرده‌ایم و واقعا از این موضوع خسته شده‌ام. اگر این مسئله حل نشود نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. از اینکه آن‌ها می‌خواهند یا من می‌خواهم واقعا خسته هستم. باید برای فصل بعد آماده شویم و وقت نداریم. دو ماه پیش باید این کار انجام می‌شد اما این مسئله باید این هفته حل شود.

سرمربی استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس و اینکه آیا حاضر است به آن‌ها تبریک بگوید؟ گفت: نمی‌توانم بگویم. من به آن‌ها احترام می‌گذارم. به سپاهان و همه تیم‌ها همینطور. اما من هم حق دارم نظر خودم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک بگویم چرا که ما شایسته قهرمانی بودیم. اگر فصل بعد من باشم اگر آن‌ها بهتر از ما باشند مشکلی ندارم اما نظر من این است که ما این فصل شایسته قهرمانی بودیم. اگر عدالت بود، ما باید قهرمان می‌شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه