English

ترکیب استقلال در دیدار با تراکتور اعلام شد

استقلال در آخرین دیدار این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، با چند تغییر در ترکیب خود، به مصاف تراکتور می‌رود.

ترکیب استقلال در دیدار با تراکتور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از راه رسیده و استقلال در یک بازی تشریفاتی، به مصاف تراکتور می‌رود. تمام تمرکز آبی پوشان روی مسابقه جام حذفی برابر نساجی است و همین مسئله سبب شده ساپینتو تصمیم بگیرد تغییرات زیادی را نسبت به بازی قبل در ترکیب تیمش ایجاد کند.

از درون دروازه گرفته تا خط دفاعی و میانی، آبی‌ها با تغییرات گسترده‌ای به مصاف تراکتور می‌روند. استقلال در 2 فصل گذشته نتوانسته است در هفته پایانی به پیروزی برسد و آنها به دنبال طلسم شکنی هستند.

 

تغییر بزرگ استقلال در درون دروازه

سیدحسین حسینی در این بازی حضور ندارد و جزء بازیکنانی است که به استراحت خواهد پرداخت. علیرضا رضایی نیز هنوز نتوانسته است به آمادگی کامل برسد و به همین دلیل سینا سعیدی‌فر در این مسابقه درون دروازه قرار خواهد گرفت.

عملکرد خوب مرادمند در بازی قبل باعث شده او یک بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان برود. این بار عارف غلامی نیمکت‌نشین شده و ساپینتو به این مدافع نیز استراحت داده است.

 

بازگشت جلالی پس از 112 روز

بالاخره طلسم حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی شکسته شد و این بازیکن جانشین جعفر سلمانی خواهد بود. او پس از 112 روز، یک بار دیگر از ابتدا و در ترکیب اصلی قرار گرفته است. در سمت راست نیز در غیاب کوین یامگای مصدوم، همچنان صالح حردانی به میدان می‌رود.

با وجود مصدومیت از ناحیه دست، اما روزبه چشمی از ابتدا برای استقلال به میدان می‌رود. آرش رضاوند در این مسابقه استراحت خواهد کرد و مهدی مهدی‌پور جای او را می‌گیرد. سعید مهری نیز دیگر بازیکن خط میانی تیم ساپینتو است.

پس از نیمکت‌نشینی در بازی با مس رفسنجان، محمد محبی به ترکیب اصلی بازگشته است و به همراه مهدی قایدی 2 وینگر استقلال در این مسابقه هستند.

پس از چند بازی استفاده چرخشی از مهاجمین، باز هم ارسلان مطهری در ترکیب اصلی قرار گرفته و یکی از امیدهای گلزنی تیمش محسوب می‌شود.

 

ترکیب استقلال برابر تراکتور:

سینا سعیدی‌فر، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه