English

۴ طلا و یک نقره حاصل شاگردان رنگرز در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان،امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی را بر گردن آویخت.

۴ طلا و یک نقره حاصل شاگردان رنگرز در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

​به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، امین میرزازاده دارنده مدال نقره جهان و آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این مسابقات بود که در دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم برابر منگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و چهارمین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. 

 پیش از این پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی‌نژاد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار فینال وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان نرفت و صاحب مدال نقره شد.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، شاگردان حسن رنگرز با نمایش بی‌نظیر خود صاحب ۴ مدال طلا و یک نقره شدند.

رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی این مسابقات فردا دوشنبه برگزار می‌شود و مهدی محسن نژاد در ۶۰، رضا عباسی در ۶۷، سجاد ایمن طلب در ۷۲، علیرضا مهمدی در ۸۲ و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف رقبایشان می‌روند.

 

بیشتر بخوانید:

فینالیست‌های فرنگی کار ایران در قهرمانی آسیا ۵ نفر شدند

محمدی و علیزاده به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافتند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه