English

فینالیست‌های فرنگی کار ایران در قهرمانی آسیا ۵ نفر شدند

تمامی پنج نماینده کشتی فرنگی ایران در روز نخست پیکارهای قهرمانی آسیا به فینال راه یافتند.

فینالیست‌های فرنگی کار ایران در قهرمانی آسیا ۵ نفر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز یکشنبه ۲۰ فروردین با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات مقدماتی هر پنج نماینده ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

نتایح نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به با نتیجه ۸ بر یک از سد اختیار بوتیروف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز بعد از ظهر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف روپین از هند می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جین سئوب سونگ از کره‌جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در این دیدار با شرموخامد شریبجانوف از ازبکستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه یک بر یک، ریولیو از چین را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک از سد دمیو ژاداریف از قزاقستان گذشت و به فینال راه یافت. کاویانی‌نژاد در این دیدار به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه یک بر یک ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. علیزاده در دیدار پایانی با نورسلطان تورسینوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

محمدی و علیزاده به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافتند

 

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم‌اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه