English

امروز رقابت شانه به شانه استقلال و سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی/ پرسپولیس یک گام جلوتر است

مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز روز جمعه به پایان می‌رسد و در حساس‌ترین بازی ها، تیم سپاهان به مصاف تیم تراکتور می‌رود و تیم استقلال هم میهمان تیم آلومینیوم در اراک است.

امروز رقابت شانه به شانه استقلال و سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی/ پرسپولیس یک گام جلوتر است

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار  امروز روز جمعه به پایان می‌رسد و در حساس‌ترین بازی ها، تیم سپاهان به مصاف تیم تراکتور می‌رود و تیم استقلال هم میهمان تیم آلومینیوم در اراک است.

 

آلومینیوم اراک - استقلال/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم مس کرمان به تساوی دست یافت و  با ۵ مساوی متوالی و  ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار گرفت.  

شاگردان مهدی رحمتی  دغدغه سقوط استرس کسب سهمیه آسیایی ندارند و بازیکنان این تیم با فراغ بال و خیالی راحت به مصاف تیم استقلال می‌روند.  

اگر مهدی رحمتی بتواند مثل بازی رفت یک امتیاز از استقلال بگیرد در آن صورت ممکن است زمینه قهرمانی زودهنگام سپاهان را رقم بزند یا حتی به سبقت پرسپولیس از استقلال در جدول لیگ کمک کند.

تیم آلومینیوم ساختار دفاعی منسجمی دارد و فقط ۱۲ گل خورده یعنی ۲ گل از سپاهان صدرنشین کمتر دریافت کرده است؛ بنابراین گل زدن به تیم رحمتی آسان نیست و حتی شکست دادن این تیم هم کار سختی است.

آلومینیوم اراک- استقلال؛ نبرد مهدی رحمتی با هم تیمی های سابق/ تراکتور- سپاهان؛تقابل مربیان اسپانیایی و پرتغالی در تبریز

در آن طرف، تیم استقلال  هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن پیروز شد و این تیم با ۴۹ امتیاز در تعقیب سپاهان صدرنشین است.  

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند با برد برابر تیم آلومینیوم همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان باقی بمانند، اما با مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ برتر فوتبال مواجه هستند.  

تیم استقلال در روز‌های اخیر دچار حاشیه‌های مدیریتی شده و تمام تمرکز هواداران و بازیکنان استقلال معطوف به حذف از آسیا به خاطر طلب استراماچونی سرمربی ایتالیایی است. همچنین  علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال  ابتدا از سمتش استعفا کرد، اما هیئت مدیره با این استعفا مخالفت کرد.  

البته بازیکنان استقلال بازی تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهند و آن‌ها بعد از سپاهان با ۳۵ گل زده هجومی‌ترین خط حمله لیگ را دارند و می‌خواهند با برد برابر تیم آلومینیوم  در زمین مسابقه دل هواداران شان را شاد کنند.  

آلومینیوم اراک- استقلال؛ نبرد مهدی رحمتی با هم تیمی های سابق/ تراکتور- سپاهان؛تقابل مربیان اسپانیایی و پرتغالی در تبریز

 

ذوب آهن اصفهان - گل گهرسیرجان/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم ذوب آهن  هفته گذشته برابر تیم استقلال شکست خورد و  با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول لیگ باقی ماند.

شاگردان تارتار می‌خواهند با برد بازی خانگی برابر تیم گل گهر شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.  

در آن طرف، تیم گل گهرسیرجان هم بعد از شکست مقابل استقلال ۲ برد متوالی کسب کرد و با ۴۳ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد.  

سعید الهویی دستیار سابق قلعه نویی اکنون سرمربی گل گهر  شده و در تیم ملی همچنان دستیار قلعه نویی است. حالا مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن مقابل مربی تیم ملی قرار می‌گیرد.

بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم  گل گهر به پایان رسید و ذوبی‌ها می‌خواهند انتقام شکست بازی رفت را در فولاد شهر بگیرند.  

آلومینیوم اراک- استقلال؛ نبرد مهدی رحمتی با هم تیمی های سابق/ تراکتور- سپاهان؛تقابل مربیان اسپانیایی و پرتغالی در تبریز

 

هوادار تهران - پیکان/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

دربی تهران در حالی  بین تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان در ورزشگاه شهدای پاس قوامین برگزار می‌شود که هر ۲ تیم صاحب کم تماشاگرترین تیم‌های لیگ  هستند.   

تیم هوادار هفته گذشته تیم ملوان را در انزلی  شکست داد و با ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول لیگ قرار دارد.  

شاگردان الهامی می‌خواهند با برد در دربی تهران وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.

در آن طرف، تیم  پیکان هفته گذشته برابر تیم فولاد شکست خورد و با ۲۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.  

خودروسازان به منطقه سقوط به لیگ دسته یک  نزدیک شدند و  آن‌ها  در ۵ بازی اخیرش فقط ۲ امتیاز گرفتند و  بازی  با هوادار بهترین فرصت برای برد است تا خود را در جدول لیگ به نقطه امن برسانند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی  یک بر یک  تمام شد.

آلومینیوم اراک- استقلال؛ نبرد مهدی رحمتی با هم تیمی های سابق/ تراکتور- سپاهان؛تقابل مربیان اسپانیایی و پرتغالی در تبریز

 

تراکتور تبریز- سپاهان اصفهان/ روز جمعه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته با برتری پرگل برابر تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان ۳۹ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان خمز می‌خواهند با حمایت هوادارن پرشور خود برابر تیم سپاهان به برتری دست یابند تا طلسم نبردن‌های خود را برابر طلایی پوشان بشکنند.

سرخپوشان تبریزی با هدایت خمز فوتبالی مالکانه و هجومی ارائه می‌دهند، به همین علت  هواداران تراکتور این مربی اسپانیایی را خیلی دوست دارند.

در آن طرف، تیم سپاهان هفته گذشته با یک گل جنجالی توانست برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری دست یابد و با ۵۲ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشد.  

طلایی پوشان اصفهانی  شانس اول قهرمانی لیگ برتر فوتبال هستند و  آن‌ها انگیزه زیادی برای برد برابر تراکتور دارند تا صدر نشینی خود را تثبیت کنند. البته تیم‌های  استقلال و پرسپولیس امیدوارند که خمز سپاهان را متوقف کند که در آن صورت رقابت در صدر جدول داغ‌تر و هیجان انگیز‌تر دنبال خواهد شد.  

بازی رفت ۲ تیم یکی از جذاب‌ترین و پرگل‌ترین مسابقات فصل شد و در حالی که تراکتور ۱۰ نفره شده بود در نهایت ۴ بر ۲ شکست خورد. آن زمان بردیف سرمربی روس هدایت تراکتور را برعهده داشت، اما مورایس پرتغالی سرمربی سپاهان بود و حالا او باید مقابل پاکو خمز زور آزمایی فنی بکند.  

ریکاردو آلوز گلسازترین بازیکن لیگ که بعد از درگیری با خمز به تمرینات بازگشته است و می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین و کلیدی‌ترین بازیکنان این مسابقه شود. همچنین در تیم سپاهان هم بازیکنان ملی پوشی نظیر امید نورافکن و رامین رضاییان می‌توانند نتیجه را به سود تیم اصفهانی تغییر بدهند. البته محمد عباس زاده مهاجم تراکتور در اوج آمادگی است و با ۱۰ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه