English

حذف استقلال از لیگ آسیا قطعی است/ با استعفای فتح الله زاده موقتا مخالفت شد

هیئت مدیره استقلال با سه رای موافق، موقتا با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد.

حذف استقلال از لیگ آسیا قطعی است/ با استعفای فتح الله زاده موقتا مخالفت شد

به گزارش خبرگزاری موج، پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال ، امروز جلسه ای میان اعضای هیئت مدیره آبی ها برگزار شد تا درخصوص کناره گیری مدیرعامل آبی پوشان تصمیم گیری شود.

در این جلسه که چند ساعتی به طول انجامید، در نهایت اعضای هیئت مدیره با استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال مخالفت کردند و قرار شد تا او به کار خود در این سمت ادامه دهد.

برای فتح‌الله زاده فرجه‌ای در نظر گرفته شده تا او بتواند علاوه بر پرداخت بدهی استراماچونی، اعتبار مطالبات بازیکنان را نیز تامین کند.

در جلسه امروز  ۳ تن از چهار عضو هیات مدیره با ادامه حضور فتح‌الله‌زاده تا پنج-شش هفته آینده اتفاق نظر داشتند و در نهایت تصمیم بر این شد که او به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به کار خود ادامه دهد.

مأموریت موقت فتح‌الله‌زاده، پرداخت مطالبات بازیکنان و واریز طلب استراماچونی به حساب او است که استقلال تا آخر فروردین برای پرداخت آن زمان دارد وگرنه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهد شد.

به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال وظیفه دارد که تا پیش از 31 فروردین، پرونده‌های مالی باشگاه از جمله طلب پادوانی و باشگاه‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا را رتق و فتق کند و آنگاه وزارت ورزش برای ادامه فعالیت فتح‌الله‌زاده، تصمیم‌گیری کند.

در شرایطی که باشگاه استقلال نتوانست در مدت زمان تعیین شده از سوی AFC مطالبات استراماچونی را پرداخت کند، حذف آبی ها از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و فردای این روز نیز فتح‌الله‌زاده با انتشار نامه ای در صفحه اینستاگرامی خود، از مدیرعاملی باشگاه کناره گیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه