English

سرخ پایتخت به مصاف زردهای اصفهان رفتند

یازده بازیکن پرسپولیس در مقابل سپاهان پرسپولیس با ترکیبی موردانتظار و قابل پیش‌بینی در مقابل سپاهان به میدان رفته است.

سرخ پایتخت به مصاف زردهای اصفهان رفتند

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس ترکیب تیمش برای بازی را سپاهان را معرفی کرد که شاید جالبترین تغییر ترکیب سرخپوشان، خروج وحدت حنانوف از ارنج و حضور دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست خط دفاعی باشد.

علیرضا بیرانوند امروز هم در درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و امیدوار است بعد از ناکامی در کلین‌شیت برابر تراکتور، این بار دروازه تیمش را بسته نگه دارد و پرسپولیس را به صدر جدول هدایت کند.

فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی‌گنجی مدافعان مرکزی پرسپولیس خواهند بود و در ترکیب اصلی حضور دارند. گئورگی گولسیانی مطابق انتظار در ترکیب حضور ندارد و به دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست داده است.

دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری به عنوان مدافع کناری در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کنند. نکته جالب اینکه وحدت حنانوف، گلزن سرخپوشان در مقابل تراکتور از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کند. هر دو مدافع کناری پرسپولیس بازیکنان نفوذی هستند و ترکیب هجومی دارند.

کامیابی‌نیا و میلاد سرلک به عنوان زوج هافبک دفاعی بازی می‌کنند تا مشخص شود اسدبیگی هم به دلیل موج سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس، نتوانسته به این بازی برسد.

امید عالیشاه و مهدی ترابی نیز به عنوان بازیکنان هافبک راست و چپ حضور خواهند داشت. عالیشاه در نقش کاپیتان پرسپولیس بازی می‌کند و مهدی ترابی هم بعد از درخشش برابر تراکتور، امیدوار است در این بازی حساس نیز بدرخشد.

محمد عمری و لئاندرو پریرا زوج تکراری خط حمله پرسپولیس هستند. پریرا هنوز نتوانسته برای پرسپولیس گلزنی کند اما محمد عمری در اوج آمادگی قرار دارد و شاید مهمترین تهدید هجومی پرسپولیس نیز باشد.

 

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری، لئاندرو پریرا

روی نیمکت پرسپولیس خبری از سعید صادقی نیست اما شیخ دیاباته برای اولین بار بعد از چند هفته به عنوان بازیکن ذخیره حضور خواهد داشت.

علی نعمتی، گئورگی گولسیانی و وحدت حنانوف نیز سه بازیکن تدافعی تیم پرسپولیس خواهند بود که در این بازی شاید به میدان بروند.

سیامک نعمتی و سروش رفیعی تنها عناصر میانی ذخیره یحیی هستند و سینا اسدبیگی حتی در بین بیست نفر هم حضور ندارد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس سه مهاجم روی نیمکت دارد: شیخ، عیسی و مهدی عبدی.

نیمکت ذخیره پرسپولیس: احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه