English

یاران نوشاد عالمیان در لیگ برتر تنیس روی میز به صدر رسیدند

پالایش نفت آبادان با کسب ۶ امتیاز از سه بازی اول مرحلهٔ نخست لیگ برتر تنیس روی میز، صدرنشین شد.

یاران نوشاد عالمیان در لیگ برتر تنیس روی میز به صدر رسیدند

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان روز دوم و پس از انجام بازی‌های دور سوم از سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور، تیم پالایش نفت آبادان با کسب دو برد و یک باخت و ۶ امتیاز صدرنشین شد.

آبادانی‌ها که با جذب بازیکنان ملی پوشی نظیر برادران عالمیان، افشین نوروزی و سروش امیری نیا تیمی قدرتمند را راهی این فصل لیگ برتر کرده‌اند در بازی نخست ۵ بر صفر شهرداری کرج را شکست دادند، در دومین بازی ۳ بر ۲ مغلوب فراسنج تهران شدند و در سومین بازی خود با حساب ۵ بر صفر دانشگاه آزاد را از پیش رو برداشتند و کسب ۶ امتیاز صدرنشین شدند.

مدافع عنوان قهرمانی، رعد پدافند هوایی با کسب دو برد و ۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت. قهرمان فصل گذشتهٔ لیگ برتر در دور اول استراحت داشت و در دور دوم توانست ۴ بر یک دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد، و در سومین بازی خود ۴ بر یک پاکنژاد اسپرت را شکست داد و در مکان دوم جدول جای گرفت.

فراسنج تهران، دیگر تیم مدعی این فصل، ابتدا ۴ بر ۱ مغلوب دانشگاه آزاد شد، اما در ادامه توانست تیم قدرتمند پالایش نفت را ۳ بر ۲ شکست دهد و در سومین مسابقه خود با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ مقابل عقاب نهاجا به برتری دست یافت و با کسب ۳/۵ امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

عقاب نهاجا، دیگر تیم نظامی لیگ امسال، در اولین مسابقه ۳ بر ۲ مغلوب پاکنژاد اسپرت شد، در دومین بازی با همین نتیجه بازی را به شهرداری کرج واگذار کرد و در سومین بازی خود با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ مغلوب فراسنج شد و با کسب ۳ امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی که فصل قبل مقام سوم را کسب کرده بود، در اولین بازی خود دست به کاری بزرگ زد و تیم فراسنج را ۴ بر ۱ شکست داد اما در بازی دوم ۴ بر ۱ مغلوب رعد پدافند شد و در سومین بازی ۵ بر صفر نتیجه را به پالایش نفت واگذار کرد و با کسب ۲/۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

پاکنژاد اسپرت تهران، تیم تازه لیگ برتری شدهٔ لیگ امسال، با کسب برد ۳ بر ۲ مقابل عقاب نهاجا اولین برد خود در لیگ برتر را بدست آورد، در دومین دور با قرعهٔ استراحت روبرو شد و در سومین بازی خود ۴ بر ۱ مقابل رعد پدافند تن به شکست داد و با کسب ۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شهرداری کرج نیز در اولین بازی ۵ بر صفر مغلوب آبادان شد، در دومین بازی ۳ بر ۲ توانست پاکنژاد اسپرت را شکست دهد و در سومین دور با قرعهٔ استراحت مواجه بود و با کسب ۱/۵ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران با حضور ۷ تیم و در ۳ مرحله برگزار خواهد شد.

مرحلهٔ اول این مسابقات به میزبانی تهران و در ۵ دور برگزار خواهد شد، مرحلهٔ دوم این رقابت‌ها در ۵ دور به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد و سومین مرحله در ۴ دور به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار می‌شود.

*رده بندی تیم‌ها تا پایان دور سوم از مرحلهٔ اول:

۱- پالایش نفت آبادان ۶ امتیاز

۲- رعد پدافند هوایی ۴ امتیاز

۳- فراسنج تهران ۳/۵ امتیاز

۴- عقاب نهاجا ۳ امتیاز

۵- دانشگاه آزاد اسلامی ۲/۵ امتیاز

۶- پاکنژاد اسپرت ۲ امتیاز

۷- شهرداری کرج ۱/۵ امتیاز 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی