English

انوشیروانی:

امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به برنامه مسابقات امروز امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌های خوشرنگ، باز هم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم

به گزارش خبرگزاری موج، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌ برداری پس از کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که توانستیم با کسب مدال‌های خوب در بخش بانوان و مردان دل مردم را شاد کنیم. روز گذشته روز شلوغی بود که خوشبختانه بیرانوند قهرمان این رقابت‌ها شد و نشان داد با این مدال آینده‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: ابریشم ارجمندخواه تمام تلاش خودش را کرد اما به عنوان چهارمی دست پیدا کرد. حسینی هم با طلای یک ضرب و برنز دو ضرب توانست در مجموع به برنز دست یابد. برای ما کسب مدال بانوان اهمیت زیادی دارد، بانوان ما استرس بالایی داشتند و این نشان می‌دهد باید بیشتر کار کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

انوشیروانی عنوان کرد: امروز هم روز شلوغی برای ماست و ۶ وزنه‌بردار باید روی تخته بروند. رقابت حساسی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم و فوق‌سنگین داریم‌. امیدوارم یوسفی هم بتواند در رقابتهای ۸۷+ کیلوگرم بانوان به مدال برسد.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: برای ما طنین‌انداز شدن سرود جمهوری اسلامی در سالن مسابقات اهمیت زیادی دارد. امروز در دو وزن شانس بیشتری برای کسب مدال داریم که امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه