English

دبیر فدراسیون وزنه برداری:

بودجه ای که مجلس به ما داد کم است/ اعتبار ما از نام قهرمانان وزنه برداری است

حسین مقامی گفت: بودجه ای که مجلس به فدراسیون وزنه برداری تخصیص داده کم است.

بودجه ای که مجلس به ما داد کم است/ اعتبار ما از نام قهرمانان وزنه برداری است

 

به گزارش خبرگزاری موج، حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان که قرار بود از روز شنبه آغاز شود، به تعویق افتاده و تا دو سه روز آینده اردو با دعوت از نفرات آغاز خواهد شد اما هنوز اسامی اردونشینان اعلام نشده و نمی توانیم بگوییم چه کسانی در اردو هستند. 

با توجه به ضرورت جابه جایی، قرار است تجهیزات اردو از گلستان به آکادمی ملی المپیک در تهران  منتقل شود.

مقامی گفت: حسین رضازاده بلافاصله پس از بازگشت از کره جنوبی در فدراسیون وزنه حاضر شد تا به سجاد انوشیروانی تبریک بگوید و قول مساعدت داد.اعتبار فدراسیون و وزنه برداری ایران از نام قهرمانانش است و باید به آن‌ها بها داده شود.

«سعید علی‌حسینی» سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اواخر خردادماه ۲۳ وزنه‌بردار را به اردو تیم ملی دعوت کرد تا تمرینات آماده‌سازی این تیم را در شهر گرگان آغاز کند، اما ملی‌پوشان به خاطر اختلاف با «علی مرادی» رییس سابق وزنه‌برداری و شرایط غیراستاندارد اردویی، از حضور در اردو خودداری کردند.

مقامی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی که گفته می‌شود یک عمل جراحی دیگر انجام داده است، گفت: روز گذشته با او تماس گرفتم و کار داشتم، اما تلفن همراهش در دسترس نبود و نتوانستیم پیگیر وضعیتش شویم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: طبق جدولی که من دیدم پنج میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده ما بود که توسط مجلس تعیین شد و خیلی کم است. البته برای بیشتر شدن باید رئیس فدراسیون قبلی چکش کاری و چانه زنی می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. علیرضا دبیر و یا روسای دیگر هم اگر گرفته‌اند به خاطر چکش کاری بوده است. البته من شنیدم سال قبل نیز این اعتبار پنج میلیارد بوده که آن را هم به طور کامل نگرفته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه