English

انوشیروانی:

ملی پوشان از ما خواستند تا آینده ورزشی آن‌ها را تامین کنیم

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: دغدغه‌ها و مشکلاتی که ملی پوشان داشتند، حداقل امکانات است و خواسته‌های خیلی بزرگ و آرمانی ندارند.

 ملی پوشان از ما خواستند تا آینده ورزشی آن‌ها را تامین کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سجاد انوشیروانی گفت: با حضور بهداد سلیمی و دیگر دوستان که کنار ما هستند، جلسه خوبی را با وزنه‌برداران داشتیم. دغدغه‌ها و مشکلاتی که آن‌ها داشتند، حداقل امکانات است و آن ها خواسته‌های خیلی بزرگ و آرمانی نداشتند. فقط دوست دارند که آینده ورزشی آن‌ها دچار مشکل نشود. در نهایت به تفاهم رسیدیم و قرار است که وزنه‌برداران در چند روز آینده به اردوی تیم ملی برگردند. همچنین در تلاش هستم تا جایی را برای تمرینات تیم ملی فراهم کنیم که فکر می‌کنم تا در یکی، ۲ روز آینده به صورت قطعی مشخص شده و آن را اعلام خواهیم کرد، همچنین بحث مالی فدراسیون هنوز در حال بررسی قرار دارد و به اتمام نرسیده است. در چند روز آینده گزارشی را ارائه خواهیم داد تا وضعیت درآمد هزینه و بدهی‌های فدراسیون به چه صورت است.

جلسه وزنه برداران معترض با سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری دیشب در محل فدراسیون برگزار شد و در این جلسه نفراتی هم، چون علی داودی، رسول معتمدی، علی هاشمی، مصطفی جوادی، رضا بیرالوند و امیر حقوقی حضور داشتند که با انوشیروانی و بهداد سلیمی به گفتگو پرداختند.

او گفت: سعید علی‌حسینی هم چنان به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد و در مورد انتخاب مربی هم با دوستان مشورت می‌کنیم و بعد نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

بعد از برکناری محمد حسین برخواه از سرمربیگری تیم ملی، علی مرادی رئیس سابق این فدراسیون سعید علی حسین را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه