English

صالحی امیری:

ماموریت اصلی سفرمان به لوزان ژیمناستیک و دوچرخه سواری بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: یکی از ماموریت‌های جدی ما در این سفر دو فدراسیون دوچرخه سواری و ژیمناستیک بود که به تعلیق نزدیک بودند.

ماموریت اصلی سفرمان به لوزان ژیمناستیک و دوچرخه سواری بود

به گزارش خبرگزاری موج، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جریان سفر خود به  لوزان سوئیس برای دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک درباره مشکلات ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه سواری کشورمان گفت: در حوزه دیپلماسی هم در کاهش تهدید و ایجاد فرصت باید تلاش بیشتری انجام بدهیم. در چهار سال گذشته قریب به ۲۰۰ جلسه داشتیم تا نسبت به ظرفیت ورزش ایران آگاهی ایجاد کنیم و تهدیدات اش را کاهش دهیم. این اولین سفر پس از کرونا بود و ملاقات‌های خوبی برگزار شد. یکی از ماموریت‌های جدی ما در این سفر دو فدراسیون دوچرخه سواری و ژیمناستیک بود که در ۲  سال گذشته با چالش‌های جدی مواجه شدند و به تعلیق نزدیک بودند. خوشبختانه در محل کمیته بین المللی المپیک در لوزان، تصویب شد این دو فدراسیون به کار خود ادامه بدهند.

صالحی امیری و سجادی چند روز پیش در لوزان سوئیس دیداری با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و روسای فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و ژیمناستیک برگزار کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فردا در جلسه‌ای با مسئولان مربوطه مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌ سواری را آماده خواهیم کرد. در مورد ژیمناستیک هم تصمیم بر این شد نسبت به مسائل گذشته اغماض کنند و سریعا مقدمات برگزاری انتخابات را آماده کنیم.

صالحی امیری در مورد فدراسیون جودو گفت: تعلیق جودو ظالمانه بوده و پاسخ شفاف توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک این بود که مداخله مستقیم انجام نمی‌دهیم و ضمن تایید مواضع ما گفتند که حمایت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه