English

معصومه صمدیان خبر داد:

اردبیل میزبان بزرگترین رویداد دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری بزرگسالان قهرمانی کشور ۷ تا ۱۲ تیر ماه به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

اردبیل میزبان بزرگترین رویداد دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، معصومه صمدیان ، رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری بزرگسالان قهرمانی کشور ۷ تا ۱۲ تیر ماه به میزبانی اردبیل برگزار و دوچرخه‌سواران در بخش های استقامت جاده و تایم تریل انفرادی(رده سنی بزرگسالان) به رقابت می پردازند.

وی از حضور بیش از ۷۰ رکاب زن در دو بخش بانوان و آقایان خبرداد و گفت: مسابقات تایم تریل هر دو بخش در مسیر دور دریاچه شورابیل و مسابقات استقامت بانوان در مسیر شهرک کوثر و آقایان جاده اردبیل- مشگین شهر خواهد بود.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل با اشاره به تأثیر برگزاری این رقابت‌ها در پیشرفت دوچرخه‌سواری استان گفت: در هر استانی مسابقات کشوری برگزار شود رونق آن رشته را به همراه دارد و طبیعتا باعث می شود جذابیت آن بر همگان روشن شود.

صمدیان ضمن تشکر از رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص میزبانی اردبیل گفت: با توجه به اینکه ظرف مدت کوتاهی افتخار میزبانی این مسابقات به استان اردبیل اعلام شد تمام تلاش مجموعه خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری این بوده است تا میزبان شایسته ای برای میهمانان این استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه