English

رئیس باشگاه هال سیتی:

صیادمنش مثل بازیکنان پلی استیشن است

رئیس باشگاه هال سیتی گفت: اللهیار صیادمنش مانند بازیکنان پلی استیشن است.

صیادمنش مثل بازیکنان پلی استیشن است

به گزارش خبرگزاری موج، سایت hulldailymail انگلیس امروز در جدیدترین خبر خود نوشت که اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه که بعد از نیم فصل حضور در ترکیب هال سیتی به صورت قرضی راهی فنرباغچه شده است، رضایت سران باشگاه انگلیسی را برای امضای قرارداد دائمی جلب کرده است.

این سایت نوشت: آکون ایلکلی رئیس باشگاه هال سیتی تاکید دارد که صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه بار دیگر به هال سیتی بازخواهد گشت و در اولین تمرین پیش فصل این تیم شرکت می‌کند. هال سیتی قبلاً با فنرباغچه به توافق رسیده و گمان می‌رود مبلغی در حدود ۲ میلیون پوند برای خرید دائمی این بازیکن به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت شود.

رئیس باشگاه هال سیتی گفت: قبلاً گفته بودم که صیادمنش می‌تواند محمد صلاح جدید باشد و او اکنون چنین توانایی را دارد. او مثل بازیکنانی است که در پلی استیشن هستند و سریع حرکت می‌کند و شما را در بهترین موقعیت‌ها قرار می‌دهد. البته صیادمنش باید پیشرفت کند، اما وقتی به هوادارانمان نگاه می‌کنم می بینم که او را تشویق می‌کنند. اللهیار خیلی خوشحال بوده و اکنون در بهشت ​​است. مهاجم ایرانی یک تکه جواهر است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه