English

اولین صحبت صیاد منش پس از گلزنی برای هال‌سیتی

ستاره 20 ساله ایرانی در اولین بازی خانگی خود برای ببرها موفق به گلزنی شد.

اولین صحبت صیاد منش پس از گلزنی برای هال‌سیتی

به گزارش خبرگزاری موج، اللهیار صیاد منش پس از به ثمر رساندن اولین گل خود برای این باشگاه در اولین بازی خانگی خود، از هواداران هال سیتی به دلیل نقش آنها در پیروزی 2-1 ببرها مقابل کاردیف سیتی تمجید کرد.

این بازیکن ایرانی که اولین بازی خود را در پیروزی شنبه گذشته در میدلزبورو انجام داد، از دفاع درهم و برهم آبی‌ها استفاده کرد و هال‌سیتی را پس از 8 دقیقه جلو انداخت و لوی کویل تنها سه دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رساند تا به روند وحشتناک شش شکست متوالی در خانه پایان دهند.

صیادمنش نمایشی در سطح بهترین بازیکن زمین را در مقابل تماشاگرانی که عصر جمعه به شرق یورکشایر آمده بودند ارائه کرد و نگاه هواداران به استعدادهای نهفته در اللهیار آنها را امیدوار می‌کرد تا از هم اکنون تا پایان مسابقات درخشش‌های بیشتری از او شاهد آن باشند.

این ستاره ایرانی شاغل در چمپیونشیپ در اینستاگرام خود نوشت: خوشحالم که اولین گلم را مقابل تماشاگران تایگرز زدم. از همه برای جو عالی امروز تشکر می کنم.

صیادمنش

خرید سیتی در ژانویه همچنین از تطبیق خود با زندگی در انگلیس، پس از انتقال موقتش از فنرباغچه به عنوان یکی از غول‌های ترکیه که در تابستان دائمی خواهد شد، صحبت کرد و به برنامه باشگاه گفت: "وقتی اینجا آمدم همه چیز خوب بود. همه چیز در تیم خوب است، تمرینات و بازی‌ها. جو فوق‌العاده‌ای اینجا در تیم وجود دارد. من واقعاً مورد استقبال گرمی از سوی آنها قرار گرفتم. آنها بازیکنان خوبی هستند و من خوشحالم که در کنار آنها هستم. امیدوارم پایان خوبی برای فصل داشته باشیم و منتظر موفقیت های بیشتر هستم."

او در ادامه با تعریف از چمپیونشیپ افزود:" اینجا، کیفیت خوبی در چمپیونشیپ وجود دارد. من واقعاً آن را دوست دارم و جو فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین بازی کردن در اینجا برای هال سیتی، یک اتفاق خیلی خوب برای من محسوب می‌شود. بازی در لیگ یک برای من تجربه خوبی است و امیدوارم اینجا خوب کار کنم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی