English

شکوری:

آشفتگی فدراسیون فوتبال به تیم ملی ضربه می‌زند

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم شرایط فدراسیون فوتبال به تیم ملی آسیب خواهد زد.

 آشفتگی فدراسیون فوتبال به تیم ملی ضربه می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم شکوری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: من فکر می کنم آشفتگی فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتبال ضربه می زند. همه تیم ها به بهترین شکل خود را برای جام جهانی آماده می کنند و بازی های دوستانه تدارک می بینند. امسال تیم ملی فوتبال کشورمان نسل طلایی فوتبالمان را در اختیار دارد. واقعا اگر از تیم ملی فوتبال حمایت شود اتفاقات خوبی رخ می دهد. هیچ بازی دوستانه هنوز قطعی نشده است. ما به راحتی نمی‌توانیم با تیم‌های سطح بالا برزیل و آرژانتین بازی کنیم و در نهایت می‌توانیم دیدار دوستانه با تیم کانادا را انجام دهیم. 

اکثر تیم های راه یافته به جام جهانی قطر برنامه بازی های تدارکاتی شان مشخص شده است، اما وضعیت بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان هنوز مشخص نیست. همین موضوع باعث نگرانی هواداران فوتبال شده است.

شکوری گفت: شاید سبک بازی تیم ملی کانادا نزدیک تیم ملی آمریکا باشد. نظر سرمربی تیم ملی فوتبال این است که با برگزاری دیدار‌های دوستانه شبیه سازی صورت می‌گیرد و باید ببینیم که اسکوچیچ خواهان بازی با کانادا است یا نه! شاید دیدار دوستانه با تیم ملی پرو، برزیل و آرژانتین مدنظر تیم ملی فوتبال باشد، اما شرایط برگزاری بازی دوستانه با این تیم‌ها را نداریم و مجبوریم با تیم‌هایی همانند کانادا بازی کنیم. اگر روز‌های فیفا را از دست بدهیم اتفاق خوبی نخواهد بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است چند دیدار دوستانه از جمله بازی با تیم ملی کانادا را برگزار کند. البته تاکنون بازی دوستانه ایران و کانادا قطعی نشده است، اما در صورت توافق ۲ تیم این بازی در کانادا برگزار خواهد شد.

پشتیبانی از تیم ملی فوتبال افتضاح است 

شکوری درباره اینکه به صعود تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر خوشبین است، گفت: هر تیمی که بخواهد از گروهش صعود کند باید بازیکنان خوبی داشته باشد. پشتیبانی از تیم ملی فوتبال افتضاح است، همچنین البسه تیم ملی فوتبال هنوز مشخص نیست و اگر قرار باشد با برند داخلی به جام جهانی برویم از حالا باید تکلیف را مشخص کنیم. پیراهن تیم ملی فوتبال نماد کشورمان در جام جهانی است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه اول با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (اسکاتلند - ولز/ اوکراین) همگروه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه