English

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA امروز ۱۳ بهمن

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA امروز ۱۳ بهمن

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، واشنگتن ویزاردز و میلواکی باکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میلواکی باکس با درخشش یانیس آنتتوکومپو موفق شد واشنگتن ویزاردز را با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۸ از پیش رو بردارد تا سی و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. واشنگتن ویزاردز با شکست در این دیدار با ۲۳ پیروزی و ۲۷ شکست در رده دوازدهم کنفرانس شرق ایستاده است. میلواکی باکس هم در این دیدار سی و دومین پیروزی خود را تجربه کرد و با ۳۲ پیروزی و ۲۱ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس شرق قرار گرفته است.

در این دیدار یانیس آنتتوکومپو از میلواکی باکس با کسب ۳۳ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کایل کازوما از واشنگتن ویزاردز با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل کرد) و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های فینیکس سانز و بروکلین نتس مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم فینیکس با درخشش دوین بوکر توانست با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۱ بروکلین را شکست دهد تا به چهل و یکمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. فینیکس سانز در حال حاضر با ۴۱ پیروزی و ۹ شکست بدون رقیب صدر نشین کنفرانس غرب باقی ماند. بروکلین نتس هم در این دیدار بیست و یکمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۹ پیروزی و ۲۱ شکست در رده ششم کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار دوین بوکر از فینیکس سانز با کسب ۳۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کایری اروینگ از بروکلین با کسب ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

نیواولند پلیکانز ۱۱۱ – ۱۰۱ دیترویت پیستونز

واشنگتن ویزاردز ۹۸ – ۱۱۲ میلواکی باکس

میامی هیت ۱۰۶ – ۱۱۰ تورنتو رپترز

اورلند مجیک ۱۱۵ – ۱۲۶ شیکاگو بولز

دنور ناگتس ۱۱۵ – ۱۳۰ مینی سوته تیمبرولوز

گلدن استیت واریرز ۱۲۴ – ۱۲۰ سن آنتونیو اسپرز

بروکلین نتس ۱۱۱ – ۱۲۱ فینیکس سانز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه