English

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۹ دی)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۹ دی)

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

بامداد امروز، مینی سوته تیمبرولوز و نیویورک نیکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم مینی سوته توانست در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۰ نیویورک نیکس را از پیش رو بردارد و بیست و دومین پیروزی خود را کسب کند. مینی سوته با پیروزی در این دیدار با ۲۲ پیروزی و ۲۲ شکست بالاتر از لیکرز در رده هفتم کنفرانس غرب قرار گرفت. نیویورک نیکس هم در این دیدار بیست و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۲ پیروزی و ۲۳ شکست در رده یازدهم جدول کنفرانس شرق ایستاد.

در این دیدار آنتونی ادواردز از مینی سوته با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم ایوان فورنیه از نیویورک نیکس با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های گلدن استیت واریرز و دیترویت پیستونز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم گلدن استیت با درخشش کلای تامپسون با نتیجه ۱۰۲ بر ۸۶ دیترویت را شکست داد تا سی و دومین پیروزی برای یاران استفان کری در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. گلدن استیت در حال حاضر با ۳۲ پیروزی و ۱۲ شکست در رده دوم کنفرانس غرب حضور دارد. دیترویت هم در این دیدار سی و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۰ پیروزی و ۳۳ شکست در رده چهاردهم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار کلای تامپسون از گلدن استیت با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم حمیدو دیالو از دیتریوت با کسب ۱۶ امتیاز و ۱۳ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه