English

فخری:

ایران در ۳۱ رشته بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند/ حضور بانوان در ۲ رشته تیمی

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اعلام کرد ایران با ۳۱ رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ شرکت می‌کند.

ایران در ۳۱ رشته بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند/ حضور بانوان در ۲ رشته تیمی

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان فخری در مورد تعیین تکلیف رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی بیان کرد: ۳۱ رشته به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند. پنج رشته اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان)، سه گانه (مردان) و سوارکاری به ۲۶ رشته قبلی اضافه شدند.

او در مورد این که بانوان در چه رشته‌های تیمی شرکت می‌کنند؟ گفت: بسکتبال سه نفره و کبدی دو رشته تیمی هستند که بانوان  شرکت می‌کنند. با توجه به آمار و ارقام به این جمع بندی رسیدند این دو رشته تیمی اعزام شوند، اما قطعا حضور بانوان بیش‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود و در ۲۲ رشته بانوان حضور خواهند داشت.

فخری در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد رشته دیگری به این ۳۱ رشته اضافه شود؟ تاکید کرد: فکر نمی‌کنم دیگر اتفاقی بیفتد. با توجه به ارزیابی‌ای که داریم اینکه رشته‌ای اضافه شود، احتمالش کم است. ستاد بررسی کرد اعزام تیم بانوان هندبال و والیبال ۷ میلیارد هزینه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که بلاتکلیفی تعداد زیادی از فدراسیون ها نگران کننده نیست؟ تصریح کرد: نگران کننده هست. مطمئنم  تعداد زیادی تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند. مانند تکواندو، بسکتبال و تیراندازی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه