English

حضور علی دایی و بزرگان فوتبال ایران در بازی دوستانه با رئیس فیفا/ ۲ استقلالی هم دعوت شدند

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در صورت قطعی شدن سفر «جیانی اینفانتینو» به ایران، برگزاری بازی فوتسال با حضور بزرگان فوتسال و فوتبال قطعی است.

حضور علی دایی و بزرگان فوتبال ایران در بازی دوستانه با رئیس فیفا/ ۲ استقلالی هم دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین شمس درباره اقداماتی که برای برگزاری بازی دوستانه فوتسال با رئیس فیفا انجام شده است، گفت: سفر اینفانتینو به ایران هنوز صد درصد نشده است اما ما کارهای برگزاری بازی دوستانه و خیرخواهانه با حضور رئیس فیفا را پیش برده‌ایم. به محض اینکه سفر او به ایران قطعی شود، اقداماتمان را نهایی و از ۲۰ تا ۲۵ نفر برای انجام بازی دعوت می‌کنیم.

وی افزود: علی دایی، خداداد عزیزی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و… از نفراتی هستند که برای دعوت و بازی با رئیس فیفا مدنظر داریم. از فوتسالی‌ها هم وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان، محمد کشاورز، جواد اصغری مقدم و… دعوت خواهند شد.

مشاور فوتسالی رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال تاکید کرد: منتظریم تا شهاب سفال منش دستیار وحید شمسایی از کانادا به ایران بیاید تا کادر فنی کامل شود. یک دستیار اسپانیایی هم در کنار سفال منش و مصطفی نظری حضور دارد. همه چیز در اختیار تیم ملی و وحید شمسایی است تا با اتمام لیگ از ۱۳ اسفند، اردوهای آماده سازی برگزار شود.

شمس در پاسخ به این سئوال که «آیا ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال به کارش در این تیم در کنار شمسایی ادامه خواهد داد؟» گفت: از این موضوع خبر ندارم چون در حیطه وظایف سازمانی احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال است. کریمیان از کسانی بوده که کارش را به درستی انجام داده است و فکر می‌کنم با شمسایی هم کار کند.

وی درباره احتمال تشکیل تیم فوتسال امید خاطرنشان کرد: دفعه قبل حتی سرمربی تیم امید را انتخاب کردیم اما با لجاجت نگذاشتند این تیم تشکیل شود. فدراسیون وقت، از تشکیل تیم «ب» یا تیم امید ترسید. حالا منتظر تشکیل جلسه کمیته فنی و توسعه هستیم و در جلسه بعدی اقدامات لازم را برای آغاز به کار تیم امید و انتخاب سرمربی این تیم انجام می‌دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی