English

صالحی امیری:

عملکرد فدراسیون تنیس رو به جلو است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون تنیس در این سال‌ها عملکرد رو به جلویی داشته و از سال ۱۹۵۳ صاحب مدال بوده است.

عملکرد فدراسیون تنیس رو به جلو است

به گزارش خبرگزاری موج، مشکات الزهرا صفی بانوی تنیس کشورمان با نتایج درخشانی که در تور جهانی زیر ۱۸ سال به دست آورد، در جمع ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا قرار گرفته است. بانوی تنیس ایران در حالی در رده ۸۷ دنیا قرار گرفته است که تاکنون هیچ یک از بازیکنان ایرانی موفق به کسب این عنوان نشده‌اند. قرار گرفتن در جمع ۱۰۰ بازیکن برتر دنیا، فرصتی شده تا مشکات الزهرا صفی به رقابت‌های معتبر گرند اسلم جوانان راه پیدا کند. این مسابقات سال آینده در استرالیا برگزار می‌شود. کمیته ملی المپیک به پاس زحمات او امروز مراسم تجلیلی را برگزار کرد.

نظرتان درباره حضور مشکات الزهرا صفی در رقابت‌های بین المللی چیست؟

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون تنیس در سال‌های گذشته عملکرد رو به جلویی داشته است. از سال ۱۹۵۳ که مسابقات در تهران برگزار می‌شد تنیس صاحب مدال بوده و تا امروز که مشکات الزهرا صفی صاحب کرسی‌های خیلی خوبی در سطح بین المللی شده است. او خودش را برای مسابقات گرنداسلم آماده می‌کند که سال آینده قرار است در استرالیا برگزار شود. با سرمایه گذاری‌های خوبی که در تنیس صورت گرفته شده است من آینده روشنی برای این رشته قائل هستم. تنیسور‌های ما با مشکلاتی رو به رو هستند که مهم‌ترین آن نداشتن فضای لازم برای تمرین است که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

چه نظری درباره عملکرد بانوان ورزشکار ایران در مسابقات بین المللی دارید؟

وقتی فرزندان ما اعم از آقا و خانم در رویداد‌های بین المللی روی سکو می‌روند غرور ایرانی را در دنیا به نمایش می‌گذارند. حالا وقتی دختران ما روی سکو می‌روند شخصیت ایرانی را افزایش می‌دهند. دلیل آن هم این است که این تصور غلطی که نسبت به دختران ایرانی در جهان وجود دارد و با حضور آن‌ها در عرصه‌های بین المللی این نگرش تغییر می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه