English

فرشید زیدی خبرداد:

برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس "آی تی اف جونیورز" در اصفهان

مدیر مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان گفت: مسابقات بین‌المللی تنیس "آی تی اف جونیورز" با حضور تنیسورهای دختر و پسر ایرانی و خارجی از ۲ مرداد در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس "آی تی اف جونیورز" در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرشید زیدی در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز از ۲ مرداد با حضور ۳۲ تنیسور در جدول مقدماتی برگزار و چهارم تا 9 مرداد ماه در قالب رقابت‌های جدول اصلی ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه مجموعه تنیس ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان دارای ۹ زمین تنیس است، افزود: مسابقات تنیس آی تی اف جونیورز از ساعت ۹ صبح بصورت یکسره در این ورزشگاه برگزار می شود.

زیدی تصریح کرد: مسابقات تنیس جونیورز با قابلیت درج امتیازات و بهبود رتبه تنیسورهای زیر ۱۸ سال در فدراسیون جهانی، هر سال در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص شرکت کنندگان این دوره مسابقات گفت: بازیکنان خارجی این مسابقات از کشورهای مصر، روسیه و ترکیه هستند که بدلیل وضعیت قرمز کرونایی در اصفهان، بسیاری از تنیسورهای کشورهای مختلف از شرکت در این دوره مسابقات صرفنظر کردند.

مدیر مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان ادامه داد: به دلیل شیوع گسترده کرونا  مسابقات بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود و سرداوری این تورنمنت بر عهده حسن لاچیانی داور بین‌المللی نشان سفید ایران است.

فرشید زیدی بیان داشت: در این دوره از مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز علی یزدانی با رتبه ۴۱۹ فدراسیون جهانی و پرنیا رکن‌آبادی با رُتبه ۹۳۵ بهترین ورزشکاران ایرانی هستند.

در ادامه این نشست خبری رییس هیات تنیس استان اصفهان اظهار کرد: به  علت شیوع ویروس کرونا حدود 2 سالی است که مسابقات بین المللی در اصفهان برگزار نشده و این رویداد می‌تواند تا حدی شرایط را بهبود ببخشد.

فرهاد رحیمی با بیان اینکه از لحاظ انتشار ویروس کرونا تنیس در گروه نخست تقسیم‌بندی رشته‌های ورزشی تا حد زیادی ایمن است، گفت: در این مسابقات فواصل بازیکنان زیاد است و فضای باز هم مانع از ابتلای ورزشکاران به بیماری کرونا می‌شود.

وی اضافه کرد: رویدادهای ورزشی از منظر اجتماعی و حفظ روحیه نشاط و شادابی اهمیت زیادی دارد و ما نیز برای برگزار این دوره از مسابقات تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش موج؛ مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز از ۲ مرداد با حضور ۳۲ تنیسور در جدول مقدماتی برگزار و چهارم تا 9 مرداد ماه در قالب رقابت‌های جدول اصلی ادامه می‌یابد.

مسابقات تنیس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه