English

ساعی:

اختلاف نظرهایی در مورد تعداد آرا وجود دارد؛ هر جا ابهام است می‌توانند شکایت کنند/ به پولادگر تبریک می‌گویم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: همانطور که در مجمع فدراسیون درخواست بازشماری آرا را دادند این حق را دارند که کاندیداها موضوع آرا را پیگیری کنند.

اختلاف نظرهایی در مورد تعداد آرا وجود دارد؛ هر جا ابهام است می‌توانند شکایت کنند/ به پولادگر تبریک می‌گویم

به گزارش خبرگزاری موج، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در پایان نشست کمیسیون ورزشکاران در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب پولادگر به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش اظهار داشت:  خداراشکر پولادگر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش حکم گرفت و به وی تبریک می‌گویم. معاونت وی برای تکواندو افتخار است. همانطور که در کمیته ملی المپیک از تکواندو حمایت کردیم وی هم این کار را خواهد کرد.

وی در مورد موضوع مرتبط به تعداد آرا در انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: اختلاف نظرهایی هست اما فعلا شکایتی نشده اگر کسی انجام دهد حق مسلم او است. باید حقوقدان‌ها قضاوت کنند. همانطور که در مجمع درخواست بازشماری آرا را دادند این حق را دارند که کاندیداها این کار را انجام دهند. هر جا ابهام است می‌توانند شکایت کنند. کتبا چیزی نیامده و این موضوع فعلا در رسانه ها بوده است.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که مراسم معارفه چه زمانی برگزار می‌شود،گفت: آن طور که اطلاع دادم عصر امروز یا فردا خواهد بود.

ساعی در خصوص اینکه آیا در انتخابات کمیته و برای عضویت در هیئت اجرایی ثبت نام می‌کنید، افزود: برای هیئت اجرایی حتما ثبت نام می‌کنم‌ نه به خاطر خودم بلکه به خاطر تکواندو. تکواندو همیشه در هیئت اجرایی بوده و این دوره هم اگر رئیس فدراسیون عضو هیئت اجرایی نبود، من به عنوان عضو خانوده تکواندو آنجا بودم و وظیفه خودم می‌دانم از این رشته حمایت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به سوابق خود در ادوار المپیک در کنار کادر فنی برای هدایت تیم ملی حضور خواهید داشت، تاکید کرد: کسایی که فنی هستند نظر دارند. اینکه تنها تصمیم بگیرم اتفاق نمی‌افتد تغییرات با نظر کمیته فنی است اول باید کمیته فنی را آماده کنیم و بعد تغییرات در کمیته فنی انجام شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که این رشته در دو دوره گذشته المپیک نتیجه نگرفته آیا زمان کافی برای درخشش در پاریس وجود دارد،گفت: زمان کمی داریم، دو سال و نیم وقت داریم که برای المپیک کم است و تلاش می‌کنیم در المپیک پاریس مدال‌آور و پیشتاز باشیم.

ساعی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال حفظ کرسی آقای پولادگر و کسب کرسی برای خودتان هستند، گفت: کرسی برای خودم را پیگیر می‌شوم و کرسی پولادگر را حفظ می‌کنم و تلاش می‌کنیم کرسی وی بالاتر باشد. برای کرسی بیشتر تلاش می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه