English

پولادگر:

تکواندو مال من یا ساعی نیست/ گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو به خاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند

رئیس سابق فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو مال من یا ساعی یا هیچ‌کس دیگر نیست و هیچ‌کس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم.

تکواندو مال من یا ساعی نیست/ گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو به خاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمد پولادگر رئیس سابق فدراسیون تکواندو بعد از پایان انتخابات اظهاراتی داشت که گزیده صحبت‌هایش را در زیر می‌خوانید:

بعد از ۲۱ سال از تک‌تک اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو تشکر می‌کنم.

در این سال‌ها تنها رمز موفقیت ما همدلی میان اعضا بود و کمترین حاشیه را در این مدت دیدیم، به خاطر همین اساس که نهاد‌های بین المللی و مخصوصا فدراسیون جهانی از فدراسیون تکواندوی ایران به نیکی یاد می‌کنند. اعضای خانواده تکواندو باید مراقبت کنند تا این همدلی از بین نرود.

گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو به خاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند.

البته ساعی حق انتخاب دارد. تکواندو مال من یا ساعی یا هیچ‌کس دیگر نیست و هیچ‌کس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم.

دلم می‌خواهد به عنوان بازو‌های فدراسیون با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهید. این جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی ما نیازمند توجه هستند. اگر کوتاهی کردم من را ببخشند و قطعا سوء نیتی نداشتم.

به اندازه‌ای که درک کردم فعالیت داشتم و اگر کوتاهی داشتم از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصا از خانواده‌ام که در این چند سال خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم، مطمئنا آن‌ها از این اتفاق خیلی خوشحال هستند.

برای هادی ساعی آرزوی موفقیت دارم و بار دیگر از همه حلالیت می‌طلبم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه