English

آلومینیوم ۱ _ پرسپولیس ۰ / باخت تکراری شاگردان یحیی از رسول و ایرالکو!

پرسپولیس در روزی که بازی بی کیفیتی را انجام داد مغلوب تیم پر انگیزه و خوب آلومینیوم شد و اولین شکست فصل را در هفته سوم تجربه کرد.

 آلومینیوم 1 _ پرسپولیس 0 / باخت تکراری شاگردان یحیی از رسول و ایرالکو!

به گزارش خبرگزاری موج، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که از نتایج استقلال و سپاهان آگاه است و دنبال کسب سومین پیروزی در هفته سوم لیگ مقابل آلومینیوم است و اصلا دلش نمی‌خواهد از رقیبانش عقب بماند.

سرخ‌ها فصل گذشته در دیدار رفت در اراک با نتیجه دو بر یک بازنده شدند و تنها شکست لیگ بیستم خود را مقابل آلومینیوم تجربه کردند و حالا در پی شکست دادن این تیم در ورزشگاه امام خمینی هستند تا با دست پر به تهران برگردند. آلومینیوم نیز حریف دست و پا بسته‌ای نیست و در این دو هفته چهار امتیاز کسب کرده و در هفته قبل با سه گل فولاد را شکست داده است. شاگردان یحیی نیز پس از شکست داد فولاد و نساجی با روحیه بالا به اراک رفته‌اند.

ترکیب پرسپولیس 

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب آلومینیوم 

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، میلاد فخرالدینی، محمود قائد رحمتی، اسماعیل شریفات، علیرضا نقی‌زاده، نیما درودی و محمد علی نژاد

 

گل های بازی:

آلومینیوم ۱ پرسپولیس ۰(دقیقه ۶۵- علیرضا نقی زاده): حرکت سریع اراکی ها و استفاده آنها از فضای خالی بین مدافعین پرسپولیس به گل تبدیل شد؛ علی نژاد پاس در عرض خوبی داد و علیرضا نقی زاده دروازه لک را باز کرد.

 

کارت زرد:

سیدجلال حسینی ( ۱۶)

مصطفی احمدی (‌ ۲۰)

سیامک نعمتی ( ۶۲)

 

کارت قرمز:

 

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۱۲: فرصت برای آلومینیوم در محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر علی نژاد همراه بود که لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۴: فرصت مناسب برای میزبان روی پاس در عمق نقی زاده به دست آمد اما نیما درودی توپ را به بیرون زد.

دقیقه۴۵: موقعیت خطرناک روی دروازه سرخ‌ها در یک غافلگیری روی یک شروع مجدد به وجود آمد که این حمله هم ثمری برای اراکی‌ها نداشت.

دقیقه ۴۷: فرصت برای آلومینیوم روی ضربه شروع مجدد به دست آمد که لک توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه ۵۷: بهترین موقعیت پرسپولیس و این بازی در این دقیقه روی شروع مجدد به دست آمد و پاس کوتاه ترابی را سیامک نعمتی به سمت دروازه شوت زد که خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: فرصت استثنایی برای آلومینیوم به دست آمد که شوت نقی زاده به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا دروازه لک با خوش شانسی باز نشود‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه