English

منیری در گفت‌وگو با موج؛

دلیل حضور ما عشق به مردم بابل است / نماینده مازندران نباید لنگ یک زمین تمرین باشد

مالک باشگاه رایکا بابل مدعی شد تنها دلیل تیم داری و حضور در فوتبال عشقی است که به مردم بابل دارد.

دلیل حضور ما عشق به مردم بابل است / نماینده مازندران نباید لنگ یک زمین تمرین باشد

 به گزارش خبرگزاری موج؛ پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل گفت‌وگویی را در مورد دلیل تیم داری و مشکلاتی که در این راه وجود دارد انجام داده که در ادامه از نظر می گذرانیم.

 

سهمیه بابل را با چنگ و دندان حفظ کردیم

سال گذشته وقتی مالک سابق باشگاه تیم را واگذار کرد ما اجازه ندادیم تیم از بابل خارج شود و ده روز مانده به شروع بازی ها تیم را جمع و جور کردیم و با چنگ و دندان سهمیه بابل را در لیگ یک نگه داشتیم.

 

دلیل حضور ما عشقی است که به مردم بابل داریم

تنها دلیل حضور ما در این تیم عشق به مردم بابل و تعصبی است که به این شهر داریم و تنها به همین دلیل تمام تلاش خود را کردیم که فوتبال بابل زنده بماند.

اما برخی از مدیران سابق خونه به خونه و مسئولان دیگر به جای حمایت از ما و معرفی اسپانسر به فکر این بودند که یک مالک جدید به مجموعه ورود کند تا خرج بیشتری را برای تیم داشته باشد.

در طول فصل بارها ما را اذیت کردند تا اینکه مجبور شدیم اعلام کنیم اگر کسی هست که بخواهد تیم را بخرد و بهتر از ما کار کند حاضر هستیم تیم را واگذار کنیم.

 

گروه دریا خریدار نبود

پس از مدتی یک گروهی به نام دریا حاضر شد تیم را بخرد و ما هم جلساتی را با آنها در حضور مسئولان وزارت ورزش و چند خبرنگار برگزار کردیم و همه آنها شاهد هستند که ما در تمام مسائل حتی قیمت باشگاه با آنها همکاری کردیم اما متاسفانه آنها خریدار نبودند و دنبال بهانه بودند تا جلسه را ترک کنند.

بهتر است بگویم که آنها قصد داشتند طی یک شوی تبلیغاتی اسم و رسمی برای خود در کنند.

پس از این ماجرا باشگاه دریا با عوام فریبی و بیانیه های هفتگی قصد دارد خود را خریدار نشان دهد.

از همین جا اعلام می کنم اگر خریدار هستید در حضور مسئولان جلسه ای برگزار کنیم و کار را نهایی کنیم که متاسفانه می دانم باز هم قبول نخواهند کرد.

 

مسئولان دریا تنها سه میلیارد پول نقد داشتند

مسئولان تیم دریا اعلام کردند که از کل پول خرید باشگاه که بخاطر مردم بابل و سر و سامان گرفتن تیم تنها ده میلیارد قیمت گذاری کرده بودیم فقط سه میلیارد پول دارند و مابقی را در قالب ملک به ما می دهند.

 

حمایت مالی از کسی نمی‌خواهیم

هفته گذشته جلسه ای را در استانداری با مسئولان اداره ورزش و فرماندار برگزار کردیم و اعلام کردیم هرگز حمایت مالی از کسی نمی خواهیم فقط انتظار داریم حداقل یک زمین تمرین اختصاصی به ما بدهند تا حداقل بتوانیم در آن تمرین کنیم.

به نظرم برای استان مازندران که قطب فوتبال ایران است تهیه یک زمین تمرین برای نماینده استان انتظار زیادی نباشد.

 

نماینده مازندران نباید لنگ یک زمین تمرین باشد

استان مازندران با پتانسیل بالایی که در زمینه ورزش دارد نباید نماینده اش لنگ یک زمین تمرین باشد.

در تیم ما بازیکنان غیر بومی زیادی وجود دارد و ما همیشه از اینکه زمین درست و حسابی برای تمرین نداریم جلوی آنها خجالت زده می شدیم.

اصلی ترین خواسته ما از مسئولان استان داشتن یک زمین تمرین بوده که گمان نکنم خواسته زیادی باشد.

دومین درخواست ما از آنها حضورشان در کنار تیم بوده که باز هم درخواست مالی نبوده است و فقط حمایت معنوی آنها را خواسته ایم.

 

زمینی به ما دادند که فقط چمن داشت

پس از پیگیری های زیادی که داشتیم بالاخره مسئولان استان حاضر شدند یک زمین دراختیار ما بگذارند که فقط چمن داشت و فاقد تمامی امکانات دیگر بود.

ما با هزینه های خودمان چمن را حفظ کردیم اما با پایان مسابقات باز هم مشاهده شد که آکادمی های مختلف برای تمرین به آنجا مراجعه می کنند.

برای شهری که نماینده لیگ یکی دارد اولویت اول باید حفظ این تیم باشد و بعد از آن به فکر آکادمی ها باشند.

 

تا چند روز قبل تصمیم قطعی ما فروش تیم بود

احتمال تیم داری ما در فصل آینده پنجاه پنجاه است. تا چند روز قبل تصمیم قطعی ما فروش تیم بود اما با جلساتی که با مسئولان استان برگزار کردیم بنا شد که استان یک نماینده در لیگ یک داشته باشد ما هم به عشق مردم بابل و تعصبی که به شهرمان داریم باز هم با چنگ و دندان و بدون امکانات تلاش می کنیم تا باعث سربلندی مردم این شهر شویم.

 

مسئولان از تیم های خصوصی حمایت کنند

از بین هجده تیم لیگ یکی حداقل ده تیم دولتی هستند که از امکانات دولت استفاده می کنند و تیم های خصوصی مانند ما همواره در تنگنا هستند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به تیم های خصوصی داشته باشند و کمک کنند تا کسانی مثل ما که به عشق مردم وارد عرصه فوتبال شده اند دلسرد نشوند.

 

طی جلساتی در روزهای آینده سرمربی تیم را مشخص می کنیم

فردا اولین روز رسمی شروع فصل جدید برای ما است و طی جلساتی که برگزار می کنیم درباره سرمربی بعدی تیم تصمیم گیری می کنیم. همچنین احتمال اینکه قرارداد پیروز قربانی را برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی تمدید کنیم نیز بسیار بالاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه