English

حاجی پور در گفت‌وگو با موج؛

استقلال را متلاشی کردند تا به راحتی حذف شود / پیشکسوتان استقلال چند دستگی را کنار بگذارند

پیشکسوت آبی پوشان مدعی شد مدیران استقلال با متلاشی کردن استقلال کاری کردند که به راحتی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

استقلال را متلاشی کردند تا به راحتی حذف شود / پیشکسوتان استقلال چند دستگی را کنار بگذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج؛ افشین حاجی پور درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این تیم برای مسابقات فصل آینده صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.

 

استقلال صلابت سابق را نداشت

استقلال و الهلال دو تیم بزرگ آسیا هستند که همگان در مورد این دو تیم شناخت دارند و همیشه دیدارهایشان از جذابیت های بالایی برخوردار بوده است اما اینبار استقلال به دلیل از دست دادن ستاره هایش صلابت سابق را نداشت و تقریبا برابر این تیم از پیش باخته بود. 

 

مدیریت، کادرفنی و بازیکنان مقصر شکست هستند

وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد از کادر مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان مقصر هستند همانطور که وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد همه در آن موفقیت سهیم هستند. من مقصر شکست برابر الهلال را تنها یک شخص خاص نمی‌دانم بلکه هم مدیریت استقلال و هم کادر فنی و بازیکنان این تیم مقصر این شکست هستند.

 

استقلال را تضعیف کردند

بعد از اینکه استقلال به عنوان تیم صدرنشین از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد همه ما انتظار داشتیم که برای دور بعد تیمی قوی تر بسته شود و با خرید بازیکنان جدید با توپ پر به مصاف رقیبان برود اما متاسفانه به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد.

در طی این سه چهار ماهی که از مرحله گروهی می گذرد هم سرمربی تیم و هم هواداران استقلال به نحو مختلف اعتراض خود را به مدیران این تیم نشان دادند و خواستار تقویت تیم شدند اما این اتفاق رخ نداد و نه تنها بازیکن مناسبی جذب نشد بلکه ستاره های استقلال نیز این تیم را ترک کردند تا استقلال با تیمی تضعیف شده به مصاف نماینده قدرتمند عربستانی برود.

 

نفرات جدید در حد استقلال نیستند

نفرات جدیدی که به استقلال اضافه شدند در حد نام این باشگاه نبودند و هرگز نمی توانند کمکی به این تیم کنند. خرید های جدید استقلال در دیدار با الهلال اصلا در حد انتظار ظاهر نشدند و من آنها را مناسب تیم بزرگ استقلال ندیدم. تیمی که بازیکنانی چون دیاباته و مظاهری و قایدی را از دست می دهد باید بازیکنانی در حد همان ستاره ها جذب کند نه اینکه با خرید چند بازیکن معمولی قدرت سابق را نیز از دست بدهد.

این تغییرات زیاد هرساله به استقلال ضربه زده است و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند تا بخواهند در تیم جا بیفتند حدود دو سه ماه طول می کشد و استقلال عملا کورس رقابت را از حریفان می بازد.

 

در شش سال اخیر به دنبال تضعیف استقلال بوده اند

هواداران و پیشکسوتان و تمام فوتبال دوستان بر این قضیه واقف هستند که هرساله مدیران استقلال با عملکرد خود باعث تضعیف استقلال می شوند و ما هرگز نتوانستیم به جواب درستی مبنی بر چرایی این رفتارها برسیم.

در همه جای دنیا زمانی که تیمی دچار یک مشکل می شود در سال بعد همه تلاش می کنند تا آن مشکل را برطرف کنند اما در استقلال شاهد این قضیه نیستیم و حدود شش سال است که پروژه تضعیف استقلال ادامه دارد و هیچکس هم به داد این تیم نمی رسد.

 

استقلال را متلاشی کردند تا به راحتی حذف شود

استقلال بهترین تیم ایرانی در آسیا است تیمی است که دو بار قهرمان آسیا شده است و دوبار هم نایب قهرمان شده است. به شخصه امسال بسیار امید داشتم که با جذب نفرات جدید و حفظ ستاره های تیم باز هم استقلال بتواند موفقیت های پیشین خود را در آسیا تکرار کند که متاسفانه طبق روال سال های اخیر تیم را متلاشی کردندتا به راحتی از آسیا حذف شود. 

با این شرایط برای فصل آینده نیز امیدی به موفقیت استقلال وجود ندارد مگر اینکه با جذب چند بازیکن ستاره بتوانند تیم را تقویت کنند.

 

پیشکسوتان استقلال چند دستگی را کنار بگذارند

از پیشکسوتان استقلال و مدیران سابق این تیم درخواست می کنم که چند دستگی را کنار بگذارند و در روز های آینده جلساتی را تشکیل دهند و با همدلی و همیاری کمک‌ کنند تا مشکلات استقلال حل شود.

امیدوارم در روز های آینده با تغییراتی که در استقلال ایجاد می شود شاهد بهتر شدن وضعیت این تیم باشیم چرا که با این شرایطی که استقلال دارد نه در لیگ و نه آسیا باز هم حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه