English

گل احمد نوراللهی یکی از کاندیداهای بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا/ اختلاف اندک نوراللهی با کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا+لینک رای گیری

احمد نوراللهی با فاصله اندکی از چنگ چین لونگ در آستانه از دست دادن عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا است.

گل احمد نوراللهی یکی از کاندیداهای بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا/ اختلاف اندک نوراللهی با کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا+لینک رای گیری

به گزارش خبرگزاری موج، پس از پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا گزینه های بهترین گل فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که در آن گل احمد نوراللهی و مامه تیام دیده می شود

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018 و مشخص شدن کاشیما آنتلرز ژاپن به عنوان قهرمان این رقابت‌ها، یک نظرسنجی در خصوص انتخاب برترین گل فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و از کاربران خود خواسته تا بهترین گل این رقابت‌ها را انتخاب کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب‌قهرمانی رسید، در این بین یک نماینده دارد که آن احمد نوراللهی است بابت گلی که در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الجزیره به ثمر رساند.

همچنین در بین نامزدهای کسب این عنوان، نام مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال هم دیده می‌شود. گلی که او در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند نیز از برترین گل‌های این فصل رقابت‌هاست.

حال که چهار روز از آغاز رای گیری گذشته است دو گزینه شانس بالایی برای بیشترین رای را دارند که یکی از گزینه ها احمد نوراللهی و دیگری چنگ چین لونگ از تیم کیتچی هنگ‌کنگ است که با درصد اندکی از احمد نوراللهی پیشتاز است.

احمد نوراللهی تا بعد از ظهر امروز با اختلاف 4 هزار رای از این بازیکن چینی عقب است و برای رسیدن به بهترین گل فصل لیگ قهرمانان نیاز به رای هواداران خود دارد.

برای رای دادن به این گل کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی