English

هافبک پرسپولیس نیم ساعت حافظه‌اش را از دست داد!

شنیدیم میلاد سرلک هافبک ملی پوش کشورمان حدود نیم ساعت حافظه‌اش را از دست داده و چیزی را به خاطر نمی‌آورده است!

هافبک پرسپولیس نیم ساعت حافظه‌اش را از دست داد!

به گزارش خبرگزاری موج، گویا این بازیکن ملی پوش پس از تعویض از بازی و اعزام به بیمارستان هیچ چیزی از اتفاقی که برایش افتاده را به یاد نمی‌آورد. میلاد سرلک هوشیاری خودش را در بیمارستان بدست آورد درحالی که قبل از آن حافظه اش را به دلیل ضربه وارد شده به مغز سرش از دست داده بود.

در دقیقه ۲۷ دیدار شامگاه تیم ملی فوتبال ایران و سوریه میلاد سرلک در برخورد با عمرالخربین نقش بر زمین شد و شدت ضربه به قدری بود که خیلی سریع کادر پزشکی بالای سر او حاضر شد تا اتفاق خاصی رخ ندهد. سرلک همان زمان تعویض شد و روی نیمکت نشست اما در پایان نیمه اول با تشخیص کادر پزشکی او را به بیمارستان منتقل کردند تا معاینات لازم روی سر او انجام بگیرد.

پس از انجام معاینات لازم و گرفتن عکس مشخص شد میلاد سرلک مشکل خاصی ندارد و می‌تواند بیمارستان را ترک کند. این بازیکن عضو تیم پرسپولیس است. با وجود آنکه آسیب دیدگی سرلک جدی اعلام نشد و او مشکلی برای همراهی تیم نداشت اما کادر فنی و پزشکی تیم ملی ترجیح دادند تا به این بازیکن استراحت بدهند.

به این ترتیب سرلک در تهران باقی ماند و راهی قطر نشد. شنیدیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان پس از مشورت با پزشکان تیم ملی شخصا با سرلک صحبت کرد و از او خواست در تهران بماند و استراحت کند تا در اردوهای بعدی در صحت و سلامت کنار تیم ملی باشد.

میلاد  سرلک که در بازی تیم ملی برابر سوریه مصدوم شده بود، برای ریکاوری و مداوای مصدومیتش به اردوی سرخپوشان بازگشت و زیر نظر کادر پزشکی به درمان خود پرداخت تا بتواند به تمرینات گروهی ملحق شود.

البته با دیدن تمرین کردن میلاد سرلک خیال یحیی گل محمدی آن هم در آستانه دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان راحت شد.

سرلک یکی ازبازیکنان کلیدی پرسپولیس در این بازی است که گل محمدی حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی