English

عباس‌زاده از تراکتور جدا شد

محمد عباس‌زاده مهاجم گلزن تراکتور تبریز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد

عباس‌زاده از تراکتور جدا شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد عباس‌زاده که پس از یک سال بازی برای تراکتور دقایقی قبل با حضور در سازمان لیگ قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد، در خصوص اقدامی که انجام داد گفت: آمدم و فسخ قراردادم را انجام دادم. صبر کردم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

او ادامه داد: با آقای کمالوند هیچ صحبتی انجام ندادم، اما درخواست‌هایی از باشگاه تراکتور داشتم که متاسفانه آقایان انجام ندادند و صحبتی هم با بنده نکردند. تا حالا صبر کردم و با توجه به اینکه آنها هیچ اقدامی انجام ندادند، فسخ قراردادم را گرفتم.

مهاجم فصل گذشته تراکتور در خصوص فصل موفقی که در این تیم داشت، عنوان کرد: با اینکه مشکلات زیادی وجود دارد، اما خدا را شکر سال خوبی برای خودم و حتی تیم بود. همه کمک کردند تا این اتفاق رقم بخورد، اما نمی‌دانم امسال چه شرایطی به وجود آمده که این اتفاقات رقم بخورد.

عباس‌زاده اضافه کرد: در هفته‌های پایانی فصل مصدوم شدم و به کارهای درمانی‌ام می‌رسیدم. این مدت هم از باشگاه هیچ خبری نشد و آمدم و فسخ قرارداد کردم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بند فسخ قرارداد داشته است یا خیر، ابراز کرد: بله، بندی در قراردادم داشتم که می‌توانستم زودتر از این‌ها فسخ قرارداد کنم ولی منتظر ماندم تا رسیدگی کنند، اما از طرف باشگاه هیچ خبری نشد تا قراردادم را فسخ کنم.

مهاجم فصل گذشته تراکتور درباره مشکلاتی که این تیم دارد و موجب ناراحتی هواداران‌شان شده است، عنوان کرد: واقعیت این است که تراکتور تماشاگران خیلی خوبی دارد. درست است که در ورزشگاه نبودند، اما در فضای مجازی حمایت‌های زیادی از آنها دیدم و واقعا پُرهوادار هستند. به شخصه خودم از حضور در تراکتور لذت بردم و دلم برای آنها تنگ می‌شود. خیلی دوست داشتم در تراکتور بمانم، اما هیچ حرکت مثبتی از باشگاه ندیدم و قراردادم را فسخ کردم.

عباس‌زاده در مورد تیم فصل آینده‌اش عنوان کرد: ببینیم خدا چه می‌خواهد! تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا آمادگی فصل گذشته را در لیگ آینده هم داشته باشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه