English

گل‌محمدی دست بردار شهباززاده نیست!

یحیی گل‌محمدی سخت به دنبال جذب سجاد شهباززاده مهاجم فصل پیش سپاهان است.

گل‌محمدی دست بردار شهباززاده نیست!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج‌، گزینه اول و آخر پرسپولیس برای خط حمله و جانشینی شهریار مغانلو، همچنان سجاد شهباززاده است.

بازیکنی که در نیم فصل گذشته قصد داشت به پرسپولیس بیاید اما با آمدن مغانلو به جمع سرخ‌پوشان، آن انتقال منتفی شد. شهباززاده فصل گذشته را با آقای گلی به پایان رساند، اما باشگاه سپاهان برای خط حمله شهریار مغانلو را به نوعی از چنگ پرسپولیس در آورد تا برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان اسیا، حساب ویژه‌ای رو این بازیکن باز کند. مسئله‌ای که باعث دلخوری شهباززاده شده است، چرا که او موقعیت خود در خط حمله طلایی پوشان متزلزل می‌بیند. با توجه به همین مسئله یحیی گل‌محمدی شخصا با سجاد شهباززاده مذاکراتی داشته و از مدیران باشگاه خواسته است به هر طریق ممکن این مهاجم را به خدمت بگیرند.

نکته جالب این است  که باشگاه پرسپولیس با شهباززداه یک ماه پیش بر سر مبلغ ۶ میلیارد تومان توافق کرده بود، اما این بازیکن صحبت از پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی سپاهان به خودش را مطرح میکند. در واقع او مبلغی در این حدود را از پرسپولیس طلب کرده که باعث عقب نشینی باشگاه پرسپولیس بر سر این انتقال شده است. اما گل‌محمدی همچنان اصرار به جذب شهباززداه دارد. به هر حال باید دید در شرایطی که باشگاهایی مثل سپاهان و گل‌گهر قیمت بازیکنان معمولی و غیر ملی پوش را به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسانند، تیم های دولتی چگونه می‌توانند بازیکنای مد نظر خود را با قیمت مناسب و واقعی به خدمت بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه