English

پرسپولیس مراقب ریخت و پاش هایش باشد!

پرسپولیس مراقب ریخت و پاش هایش باشد!

به گزارش خبرگزاری موج؛ در دوران وزارت مسعود سلطانی‌فر و دولت حسن روحانی حمایتی همه جانبه از پرسپولیس شد و تمام نقل و انتقالات نجومی با حمایت وزیر ورزش و سپردن این تیم به دست آدم های متمول و کمک‌های مالی هنگفت وزیر ارتباطات و... انجام می‌شد اما حالا با تغییر دولت، مجید سمیعی باید حواسش به خریدهای تیمش باشد.

بعید به نظر می‌رسد در دولت ابراهیم رئیسی از آن حمایت مطلق و ریخت و پاش های بی حساب و کتاب خبری باشد.

البته سمیعی تصور می‌کند بتواند همچنان نظر موافق مسئولین و سیاسیون را برای حمایت منابع مالی جلب کند اما با توجه به چهره‌ای که رئیسی در مدت حضورش در قوه قضاییه از خود نشان داده بسیار بعید به نظر می‌رسد اجازه دهد سرمایه و پول کشور به جای صرف در معیشت اکثریت مردم کشور و حل مشکلات بیکاری و بیماری در یک تیم هزینه شود حتی اگر این تیم بتواند در آسیا قهرمانی را هم به دست بیاورد دور از ذهن است که رئیسی به خاطر عده‌ای محدود منافع کل جامعه را به پای این تیم بریزد.

سمیعی مدیرعامل پرسپولیس پیش از آنکه بخواهد با ارقام نجومی در نقل و انتقالات وارد شود باید سعی می کرد ابتدا قول همکاری همه جانبه از شخص رئیس جمهور را دریافت کند و نه حتی از وزیر ورزش. چرا که به نظر می‌رسد وزیر دولت دوازدهم آنقدر جرات و آزادی عمل برای انجام تخلف و خروج از چارچوب‌های قانونی را نداشته باشد.

با نگاهی به لیست خرید های پرسپولیس و مبالغ بازیکنان تمدیدی پیش بینی روزهای سخت برای پرسپولیس کار دشواری نیست مگر آنکه سمیعی و مشاورین وی بتوانند با اسپانسرهای برجسته و دست و دلباز غیردولتی به توافق برسند تا هنگام پرداخت مطالبات بازیکنان به مشکل نخورند.اگر سمیعی بدون چاره اندیشی در بحث مالی اقدام به خرید بازیکنان کرده باشد با این تصور که کما فی سابق از حمایت همه جانبه دولت برخوردار است پرسپولیس با انبوهی از پرونده‌های شاکیان مالی روبرو خواهد شد و هیچ راهی برای برون رفت از آن نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه