English

ادعای رئیس هیئت مدیره؛

استقلال از لیگ انگلیس و پرتغال بازیکن جذب می کند

خبر بسیار عجیبی درباره برنامه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی منتشر شده است.

استقلال از لیگ انگلیس و پرتغال بازیکن جذب می کند

به گزارش خبرگزاری موج؛ در خبری از قول رئیس هیات مدیره استقلال طبق بررسی‌های انجام شده از سوی مجیدی قرار است ۲ بازیکن از لیگ های فوتبال انگلیس و پرتغال به جمع استقلالی‌ها اضافه شوند.  اقدامات جذب این ۲ بازیکن در دستور کار مدیران استقلال است و به زودی اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

این خبر در حالی منتشر شده که فدراسیون فوتبال شرط گذاشته باشگاههایی که به دنبال بازیکن و مربی خارجی جدید هستند باید قبل از هر چیزی، هیچ بدهی‌ای نداشته باشند و از طرف دیگر تضامین لازم درباره نحوه پرداخت حقوق خارجی‌هایشان را بدهند.

از یک طرف استقلال قطعا هنوز بدهی‌هایی دارد که موفق به پرداخت آن نشده و باید به زودی خودش را برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی هم آماده کند.

از طرف دیگر استقلال در اکثر اوقات تجربه خوبی( به لحاظ مالی) از کار کردن با خارجی‌هایش ندارد و همین الان هروویه میلیچ و شیخ دیاباته می‌توانند از این تیم به خاطر بدقولی در پرداخت مطالبات آنها شکایت کنند و باید دید باشگاهی که هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده و با هیچکدام از نفرات مورد نظر مجیدی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده، چطور قصد دارد سراغ بازیکن انگلیسی و پرتغالی برود به خصوص آنکه بعید است بازیکن که در فوتبال اروپا توپ می‌زند با رقم پایین حاضر به بازی در لیگ ایران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه