English

اختصاصی موج؛

بحران بی پولی در اردوی استقلال/ نه تمدید، نه جذب بازیکن جدید!

مدیران باشگاه استقلال با مشکل خالی بودن حساب باشگاه مواجهند و عملا نمی‌توانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

بحران بی پولی در اردوی استقلال/ نه تمدید، نه جذب بازیکن جدید!

هادی شاه‌مرادی - خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج؛ در حالی که فعالیت نقل و انتقالاتی اکثر تیم های لیگ برتری برای فصل بعد آغاز شده، باشگاه استقلال تهران هنوز اقدام جدی در این خصوص انجام نداده است.

 

بر خلاف برخی ادعاها که از عدم تهیه لیست نقل و انتقالاتی توسط فرهاد مجیدی حکایت داشت، سرمربی استقلال چندی پیش لیست مدنظرش برای تمدید بازیکنان و جذب چند مهره جدید را به مدیریت باشگاه ارائه داده اما تا به امروز اقدام خاصی در خصوص عملی شدن خواسته های مجیدی انجام نشده است.

 

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج اطلاع داد که حساب این باشگاه خالی است و مدیریت استقلال نمی‌تواند هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد یا جذب بازیکن جدید انجام دهد و عملا آنها نمی‌توانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند. ضمن آنکه به گفته این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود هنوز با هیچ بازیکن استقلال برای تمدید قرارداد حتی تماس هم گرفته نشده است و بعید است مدیریت باشگاه که در تمام این مدت موفق به جذب بودجه نشده، در زمان اندک باقی مانده نیز بتواند اقدام موثری انجام دهد.

 

یقینا در روزهایی که تکاپوی دیگر تیم های لیگ برتری در پنجره تابستانی به وضوح دیده می‌شود، اعلام چنین خبری در خصوص استقلال، شوک بزرگی برای علاقمندان این تیم است و باید دید در روزهای آینده چه سرنوشتی انتظار آبی های تهران را می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی