English

بازار گرمی به سبک احمدزاده

فرشاد احمدزاده که نیم فصل دو سال پیش از پرسپولیس جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست در فصلی که گذشت عملکرد نسبتاً خوبی را در این تیم از خود به نمایش گذاشت تا جایی که در بازی فینال جام حذفی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بازار گرمی به سبک احمدزاده

به گزارش خبرگزاری موج؛ احمدزاده برای اینکه دوباره فرصت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا کند اخیرا از طریق دوستان خود به یحیی گلمحمدی پیغام داده که دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند اما سرمربی پرسپولیس پاسخ پیغام این بازیکن را نداده است.

در همین راستا بازیکن شماره ۱۰ فولاد در رسانه ها مدعی شده که از سپاهان پیشنهاد دارد و احتمال دارد که به این تیم برود.

 

در واقع او با این ادعا به دنبال این هست تا پرسپولیس ها را برای جذب دوباره اش تحریک کند اتفاقی که بعید است رخ بدهد چرا که یحیی گل‌محمدی کلا به سبک و شیوه بازی فرشاد احمدزاده اعتقاد ندارد به همین خاطر بود که در بدو ورود به پرسپولیس خواهان جدایی این بازیکن شد.

در هر صورت احمدزاده با بازار گرمی به دنبال این است که دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. این درحالی است که او سه فصل پیش وقتی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بود این تیم را به مقصد لیگ لهستان ترک کرد و پس از فصلی ناموفق دوباره به پرسپولیس برگشت. خاطره ای که هواداران پرسپولیس آن را فراموش نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه