English

سرپرست امور استان های کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی:

برگزاری لیگ تندرستی در باشگاه های کشور/ تمرکز بر مناطق محروم در راستای رفع موانع توسعه ورزش همگانی

امیرحسن اسدی با اشاره به ضرورت توسعه ورزش همگانی در میان اقشار مختلف جامعه از برگزاری لیگ تندرستی در باشگاه های سراسر کشور خبر داد.

برگزاری لیگ تندرستی در باشگاه های کشور/ تمرکز بر مناطق محروم در راستای رفع موانع توسعه ورزش همگانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ؛ امیرحسن اسدی، سرپرست امور استان های کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی کشور گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در فدراسیون، معرفی رشته بدنسازی با برگزاری پویش های مردمی است. در همین راستا تمامی رشته های زیرمجموعه بدنسازی و پرورش اندام در رویدادهای ورزشی معرفی تا مردم به سمت این ورزش های کم هزینه سوق پیدا کنند.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که با فرهنگ سازی ورزش همگانی را در استان های مختلف توسعه داده و به مناطق محروم کشور نیز ورود خواهیم کرد تا نگرشی متفاوت نسبت به انجام ورزش در این مناطق ایجاد شود. کمیته همگانی وظیفه دارد تا ورزش را در میان آحاد جامعه گسترش دهد و در این میان تفاوتی نمی کند مخاطب ما از چه طیف و چه قشری باشد. امروز اولویت اول ما مناطق محروم است و در سفر به مناطق کم تر برخوردار تلاش می شود تا چالش های پیش رو در ورزش همگانی برطرف شود.

این مقام مسئول در فدراسیون بدنسازی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1400 فعالیت های ما به صورت جدی آغاز شده و استان های اصفهان، قزوین، خراسان شمالی، گیلان، سیستان و بلوچستان و همدان رویدادهای موثری همچون ورزش صبحگاهی و پویش آماده شو را برای آقایان و بانوان برگزار کرده و توانسته اند شهروندان را به سمت فعالیت های بدنی سوق دهند.

اسدی ادامه داد: شیوه مدیریت فعلی این گونه نیست که صرفا حضور در ستاد مدنظر باشد و به صورت ماهانه به دو نقطه کشور سفر و در راستای پیشبرد ورزش همگانی تلاش می شود و با بررسی ظرفیت های استانی گام هایی در راستای توسعه ورزش در کشور برداشته می شود.

سرپرست امور استان های کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی با اشاره به اهم فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: ما چندین هدف را در کمیته همگانی دنبال می کنیم که یکی از آن ها اجرای سراسری پویش آماده شو است. برنامه بعدی این کمیته برگزاری لیگ تندرستی در باشگاه های سراسر کشور است. 

وی افزود: آموزش به عنوان یکی از ارکان توسعه ورزش در دستور کار کمیته همگانی قرار گرفته و از اولویت های ماست تا با اتکا به این مقوله بتوانیم ورزش را با هزینه کم تر در میان شهروندان توسعه دهیم. در سفرهایی که به مناطق محروم خواهیم داشت، آموزش حداقل اقدامی است که می توانیم در این نواحی داشته باشیم و مشخصا در این راستا با تمام توان گام هایی برداشته خواهد شد.

اسدی در پایان گفت: ورزش همگانی امروز در کشور این ظرفیت را ایجاد کرده تا بانوان نیز بتوانند از سلامتی جسمانی بیشتری برخوردار شوند و با بررسی انجام شده مشخص شد که در استان های کشور، فعالیت بانوان در کمیته همگانی بیش از آقایان بوده و مشارکتی قابل توجه داشته اند. در آخرین دوره کلاس مربیگری که برگزار شد، این بانوان بودند که بیشتر کرسی های این دوره را به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی