English

نخستین دوره مسابقات مچ اندازی همگانی برگزار شد/ نفرات برتر اعلام شدند

نخستین دوره مسابقات مچ اندازی همگانی با حضور ۱۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات مچ اندازی همگانی برگزار شد/ نفرات برتر اعلام شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، نخستین دوره مسابقات مچ اندازی همگانی با حضور ۱۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور صبح روز پنجشنبه در تهران برگزار شد.

مسعود حیدرزاده، سرپرست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات برای اولین بار در قالب همگانی و در دو بخش آقایان و بانوان و در دو وزن برگزار شد که پس از برگزاری مسابقات در سیستم دو حذفی نفرات برتر معرفی و از آن ها تجلیل شد.

او افزود: هدف از برگزاری این مسابقات مشارکت خانواده ها در امر ورزش است که مورد تاکید معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان بوده و شاهد هستیم که امروز خانواده ها نیز در کنار فرزندان و اعضای خانواده خود نیز در این مسابقات شرکت کردند.

سرپرست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی با اشاره به توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: امروز هیچ تفاوتی میان اقشار مختلف جامعه نیست و ما به دنبال اشاعه ورزش در میان کارمندان، جوانان، بانوان، اقشار مسن جامعه و همه اصناف هستیم. این اولین بار بود که چنین مسابقاتی در بطن جامعه برگزار می شد و به کمک سایر کمیته های تخصصی فدراسیون بدنسازی بزودی رویدادهای این چنینی را توسعه خواهیم داد.

لازم به ذکر است در بخش آقایان این دوره از مسابقات و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، وحیدرضا دهقانی از کازرون به مقام نخست رسید. محمد اکبری از تهران و داود گدایی از کرج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم قنبر قاسمی از تهران به مقام نخست رسید و شاهین یارقاسمی از کرج دوم شد. همچنین رضا ملکی از ایلام نیز به مقام سوم رسید. 

در بخش بانوان و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم  حمیده رزاقیان از تهران به مقام نخست رسید. طاهره اسکندری و رویا کرمی از تهران نیز به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند. همچنین در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم سونیا امیرشقاقی از تهران موفق به کسب مقام اول شد و رویا مهبدی از شیراز و نسرین نکویی از تهران نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی