English

مشاور عالی هیأت بدنسازی و پرورش اندام مازندران خبر داد:

برگزاری رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور در اسفند ۹۹

سخنگو و مشاور عالی هیأت بدنسازی و پرورش اندام مازندران از احتمال برگزاری رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور در اسفند 99 خبر داد.

برگزاری رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور در اسفند 99

خضراله رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج مازندران، با اشاره به اینکه خبر برگزاری رقابت‌های رشته‌های مختلف توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در اسفند 99 بسیار خوشحال کننده بود و در این ایام کرونایی کام خیلی‌ها را شیرین کرد، اظهار داشت: با اعلام این خبر از سوی فدراسیون، ما نیز در صدد تهیه مقدمات لازم برای برگزاری رقابت‌های انتخابی استان با اخذ مجوزهای لازم از فدراسیون و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در بهمن ماه هستیم، اتفاق خوبی که در صورت تحقق می‌تواند پس از قریب به یک‌سال بار دیگر با خود انگیزه و حرکت را برای قهرمانان و ورزشکاران و... را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت مجوز از فدراسیون کار را استارت خواهیم زد، ادامه داد: پس از اخذ مجوز از فدراسیون، به زودی زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی رشته‌های مختلف را اعلام خواهیم کرد و مطمئن هستیم که استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها به عمل خواهد آمد زیرا منتخبین رقابت‌های انتخابی در استان، این شانس را خواهند داشت که پس از موفقیت در رقابت‌های قهرمانی کشور به عضویت تیم‌های ملی در بیایند.

سخنگو و مشاور عالی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران، تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که در این ایام از سوی ادارات کل استان و شهرستان بسیار مورد توجه قرار گرفت این است که تمامی مربیان شاغل در باشگاه‌ها باید دارای کارت مربیگری رسمی از سوی فدراسیون مربوطه باشند در غیر این‌صورت ادامه فعالیت آنها در باشگاه‌ها با مشکل رو به‌رو خواهد شد.

وی درباره شروع فعالیت بانوان در رشته پاورلیفتینگ بیان کرد: هنوز مجوزی از سوی فدراسیون در این‌باره به هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان نرسیده است ولی به محض وصول چنین مجوزی، اطلاع‌رسانی کامل از سوی هیأت انجام و فعالیت‌ها با توجه به استعدادهای خوب در سطح استان مازندران، آغاز خواهد شد.

رضایی استقبال بسیار خوب پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، باشگاه‌داران، داوران، ورزشکاران از جلسات پرسش و پاسخ با محمدرضا ابوالقاسمی رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام مازندران را تحسین‌برانگیز خواند و افزود: از این به بعد این نشست‌ها و جلسات با سرعت، دقت و برنامه‌ریزی خاصی به صورت ماهانه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه