English

لغو رقابت ‌های انتخابی تیم ملی کاراته به دلیل احتمال آغاز موج چهارم کرونا

دبیر فدراسیون کاراته اعلام کرد: رقابت ‌های انتخابی تیم ملی کاراته به دلیل احتمال آغاز موج چهارم کرونا لغو شد.

لغو رقابت ‌های انتخابی تیم ملی کاراته به دلیل احتمال آغاز موج چهارم کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، وحید مؤمنی دبیر فدراسیون کاراته اظهار داشت: با ثبت نام بیش از هزار نفر برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان رکوردی کم نظیر در طول سنوات به ثبت رسید که نشان دهنده پویایی و انگیزه بالای کاراته کاهای کشورمان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی که با روابط عمومی فدراسیون کاراته سخن می‌گفت، افزود: طبق برنامه قبلی قرار بود این مسابقات از هجدهم تا بیست و چهارم فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار شود اما با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان، احتمال آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت کاراته کاها، پس از مشورت با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم بر این شد که مسابقات لغو و در زمان دیگری که پس از ماه مبارک رمضان است، برگزار گردد.

مؤمنی با قدردانی از مشارکت گسترده کاراته کاها در این رویداد عنوان داشت: جا دارد از کلیه کاراته کاها، مسئولان هیأت‌ها و سبک‌ها تشکر نمایم. یقیناً این اعتماد و همدلی جامعه کاراته مسئولیت ما را دو چندان می‌کند تا با تلاش بیشتر در برگزاری به بهترین نحو ممکن، پاسخگوی این استقبال گسترده باشیم.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان، انتخابی تیم‌های ملی پایه و مسابقات سوپر لیگ نیز در دستور کار فدراسیون است که برگزاری آنها منوط به شرایط کرونایی کشور می‌باشد. امیدواریم شرایط به شکلی پیش رود که بتوانیم تمام این مسابقات را برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی