English

رئیس هیات کاراته آستارا خبر داد:

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار می شود

رئیس هیات کاراته آستارا از برگزاری مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK جام خلیج فارس با شرکت کاراته کاران چهار کشور به میزبانی آستارا در ششم مردادماه امسال خبر داد.

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، غفور نصیری گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار خواهد شد و مجوزهای شورای برون مرزی وزارت ورزش و فدارسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اخذ شده است.

وی افزود: این مسابقات در بخش مردان ، در بیش از 20 وزن و با شرکت تیم هایی از ایران، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان برگزار خواهد شد.

نصیری با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات ملی کیوکوشین کاراته سال گذشته، در قالب تیم منتخب ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت، اضافه کرد: حدود یکصد رزمی کار از ایران و 80 رزمی کار از سایر کشورها در این مسابقات با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نصیری آستارا را میزبان خوبی برای تورنمنت های ملی و بین المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مسابقه با حمایت مسوولان، همانند گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.

به گزارش موج، آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی این رشته بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه