English

شهاب الدین عزیزی خادم:

خودم را خادم فوتبال می دانم/ مجمع امروز نماد دموکراسی و تبلور دموکراسی بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خودم را خادم فوتبال می دانم و امیدوارم با تیم مدیریتی جدید بتوانیم از صیانت و منافع فوتبال دفاع کنیم.

خودم را خادم فوتبال می دانم/ مجمع امروز نماد دموکراسی و تبلور دموکراسی بود

به گزارش خبرگزاری موج، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وظیفه خودم می دانم از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند قدردانی کنم. خودم را خادم فوتبال می دانم و امیدوارم با تیم مدیریتی جدید بتوانیم از صیانت و منافع فوتبال دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فصل جدیدی در فوتبال کشور آغاز شده و امیدوارم بتوانیم با نگاهی نو و در فصلی جدید و با همکاری و تعامل اعضای مجمع و استفاده از نقطه نظرات آنها شرایط این رشته را بهتر از گذشته کنیم.

عزیزی خادم در ادامه خطاب به اعضای مجمع گفت: از اینکه نگاهی غیردستوری و حرفه‌ای به فوتبال و مجمع داشتید از شما تشکر می‌کنم. دغدغه‌های اعضای مجمع را درک می‌کنم و برای رسیدگی به اهداف و برنامه‌هایمان از پتانسیل استان‌ها، باشگاه‌ها و تمامی بخش‌ها به درستی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجمع امروز فدراسیون فوتبال نماد دموکراسی و تبلور دموکراسی بود که اعضای مجمع با شناخت و درایتی که داشتند رأی خود را به صندوق انداختند. خدا را شاکرم به خاطر این اتفاق. هر چند که اگر هم رأی نمی‌آوردم بازهم شاکر خدا بودم چرا که او صاحب و مالک همه چیز است.

عزیزی خادم از سرپرست و اعضای قبلی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کرد و گفت: امیدوارم با تعامل سازنده و همفکری و هم اندیشی بتوانیم آینده خوبی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم.‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه