English

گل محمدی:

متاسفانه VAR امروز علیه تیم ما بود/ داور بازی می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل اصلی پنالتی دادن بازیکنان پرسپولیس گفت: موقعی که گل اول را خوردیم حتی از وقت اضافه هم گذشته بود و داور قطری هم پنالتی گرفت. متاسفانه VAR هم امروز علیه ما بود.

متاسفانه VAR امروز علیه تیم ما بود/ داور بازی می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر تیم اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم؛ چرا که در برخی صحنه‌های تاثیرگذار گل خوردیم. از هر راهی فکر می‌کردیم گل بخوریم به جز مواردی که اتفاق افتاد.

او افزود: گل‌های راحتی را به حریف تقدیم کردیم، متأسفانه این اتفاق افتاد و نتوانستیم قهرمان شویم. واقعاً از اتفاق رخ داده  ناراحت هستیم. بازیکنان با همه کمبودها، کاستی‌ها و مشکلاتی که بعد از صعودمان به فینال رخ داد، تلاش خودشان را کردند. در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. از نظر خودمان قهرمان واقعی، همین بازیکنان هستند.

از همه هواداران عذرخواهی می کنم 

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان تیم با همه وجودشان و با شرف بازی کردند و تا آخرین ثانیه‌ها جنگیدند، اما اتفاقات بازی علیه ما بود. جا دارد از همه هواداران عذرخواهی کنم. باید خودمان را تقویت کنیم تا برای دوره‌های بعد آماده شویم و به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم. قهرمانی آسیا را به تیم اولسان تبریک می‌گویم، آن‌ها تیم شایسته‌ای بودند. از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات زحمت کشیدند و همین طور فدراسیون فوتبال قطر و اعضای AFC تشکر می‌کنم.

باشگاه های ایرانی از نظر امکانات ضعیف هستند 

گل‌محمدی درباره این که آینده تیمش را چطور می‌بیند و برای قهرمانی در آسیا در دوره‌های آینده چه برنامه‌ای دارد، گفت: من در صحبت‌هایم گفته‌ام، باید برای دوره‌های بعد برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و تیم را تقویت کنیم. باید سازماندهی بهتری داشته باشیم تا خودمان را تقویت کنیم. باشگاه‌های ایران از نظر امکانات ضعیف هستند و تیم‌های دیگر آسیا شرایط بهتری دارند. اگر می‌خواهیم قهرمانی به دست بیاوریم، به طور حتم باید زیر ساخت‌ها و امکانات خوبی داشته باشیم و در تیم‌های پایه کار کنیم. امکانات فوتبال ما قابل مقایسه با تیم‌های آسیایی نیست. با توجه به این که لیگ را در پیش داریم، باید بگویم در آن مسابقات هم کار راحتی در پیش نداریم. ما ۳، ۴  بازی عقب افتاده  در لیگ برتر فوتبال داریم و تیمی هستیم که فقط باید پیروز شویم  و در لیگ و آسیا کار راحتی نداریم. انگیزه‌های زیادی داریم تا موفق و ان‌شاءالله قهرمان شویم.

متاسفانه VAR امروز علیه تیم ما بود 

گل محمدی درباره دلیل اصلی پنالتی دادن بازیکنان پرسپولیس بیان کرد:  برای رسیدن به قهرمانی در آسیا باید از لحاظ ذهنی خود را قوی کنیم و  باید در شرایط مسابقه باشیم تا بتوانیم تعویض‌های خوبی انجام بدهیم. این مسائل  فاکتور‌های مهمی برای پیروزی  در بازی فینال آسیا است. بازیکنانم مقابل اولسان عملکرد خوبی داشتند، اما تمرکز لازم را در این صحنه‌ها نداشتند. موقعی که گل اول را خوردیم حتی از وقت اضافه هم گذشته بود و داور قطری هم پنالتی گرفت. متاسفانه VAR هم امروز علیه ما بود.

داور بازی می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد 

سرمربی پرسپولیس گفت: در این چند روز مشکلات زیادی داشتیم و برای این که تعویض‌های بهتری داشته باشیم، دستمان خالی بود. بازیکنان تاثیرگذار تیم در این بازی نبودند و این مسائل به پرسپولیس ضربه زد و قدرت تیمی ما را کاهش داد.  امروز اتفاق‌های بازی سبب شد این مسابقه را واگذار کنیم. در صحنه‌ای هم که داور برای ما به سمت  VAR رفت، تمرکز خوبی روی صحنه نداشت و شاید می‌توانست به سود ما هم یک پنالتی اعلام کند. من وقتی آن صحنه را از بیرون دیدم، واقعا پنالتی بود. فکر می‌کنم داور باید دقت بیشتری می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نحوه ریکاوری روحی بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: روز‌های سختی را در آینده پیش رو داریم، اما در دنیای فوتبال این اتفاق‌ها رخ می‌دهد. این که بخواهیم رفتاری داشته باشیم که رو به پیشرفت نباشد، غیرحرفه‌ای خواهد بود. از لحاظ روحی و بدنی از فردا ریکاوری می‌کنیم و با تیم کار زیادی  داریم و مبارزه کردن هنوز ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه