English

گل محمدی:

خیلی‌ ها از صعود ما به فینال ناراحت بودند/ متأسفانه با خروج بازیکنان ساده برخورد شد

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی‌ها از صعود ما به فینال ناراحت بودند و دوست نداشتند این اتفاق رخ دهد. به نظرم برای آ‌نها هم گران تمام شد. دیدید برخی از افراد پس از بازگشت ما به ایران دست به کار شدند. بازیکنان‌ پرسپولیس را خیلی راحت از دست دادیم. متأسفانه با خروج بازیکنان ساده برخورد شد.

خیلی‌ ها از صعود ما به فینال ناراحت بودند/ متأسفانه با خروج بازیکنان ساده برخورد شد

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار هفته دوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از زمانیکه به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و به ایران بازگشتیم، مشکلات ما شروع شد. من هنوز دلیل این مشکلات را نمی‌دانم.   فکر می‌کنم در ایران هر کسی موفق باشد و سالم کار کند برای او مشکلاتی را به وجود می‌آوردند.

او افزود: خیلی‌ها از صعود ما به فینال ناراحت بودند و دوست نداشتند این اتفاق رخ دهد. به نظرم برای آ‌نها هم گران تمام شد. دیدید برخی از افراد پس از بازگشت ما به ایران دست به کار شدند. بازیکنان‌ پرسپولیس را خیلی راحت از دست دادیم. متأسفانه با خروج بازیکنان ساده برخورد شد.

گل محمدی ادامه داد: بی‌احترامی‌های زیادی به ما شد. در هر صورت ما پس از بازگشت از مسابقات آسیایی ۲ بازیکن را از دست دادیم و جایگزین کردن آن‌ها در این شرایط خیلی سخت است. روز‌های سختی را سپری می‌کنیم، اما باید برای فینال آسیا به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که در بهترین شرایط به آن مسابقه برسیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم مدیرعامل جدید برنامه‌های خوبی دارد تا مشکلات یکی - یکی حل شوند. ما باید پشت هم باشیم و با کمک هم و هواداران این شرایط سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم. بچه‌ها خوب تمرین و شرایط را درک می‌کنند.  

گل‌محمدی در مورد انتخابش به‌عنوان بهترین مربی غرب آسیا نیز عنوان کرد: من تنهایی نمی‌توانستم این عنوان را کسب کنم. این افتخار برای پرسپولیس، همکارانم و هواداران است. ما بدون حمایت هواداران هیچ چیز نبودیم و هر چه داریم از برکت حمایت آنها است. هواداران هم روز‌های سختی را سپری کردند و می‌دانم مشکلات زیادی دارند.  

او در مورد شروع لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا بیان کرد: بازی‌ها را رصد خواهیم کرد. تیم‌های کره، ژاپن و چین مدعی اصلی صعود به فینال هستند و هر تیمی به بازی نهایی صعود کند قطعاً شایسته است. آن‌ها امکانات فراوانی دارند و با توجه به اینکه فوتبال سرعتی انجام می‌دهند، فکر می‌کنم شرایط خاصی خواهیم داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص جذب مهدی مهدی‌خانی توضیح داد: این بازیکن جوان است و سهمیه لیگ هم محسوب نمی‌شود. او با من هم در تیم شهر خودرو کار کرده و بازیکن قدرتمندی است. امیدوارم بتواند به تیم کمک کند و بتوانیم از او خوب بازی بگیریم. امیدوارم او هم مثل عیسی در تیم جواب بدهد و با جان و دل بازی کند، قطعاً هم همینطور خواهد بود. مهدی‌خانی شخصیت خوبی دارد. باید یک بازیکن در خط دفاع جذب کنیم، اما شرایط برای جذب بازیکن سخت است. تمام بازیکنان باکیفیت تیم دارند. امیدوارم شانس بیاوریم و یک بازیکن که در حد نام پرسپولیس باشد، جذب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه