English

علیرضا بیرانوند:

برای پرسپولیس بزرگ آرزوی موفقیت می‌ کنم/ پرسپولیس لایق قهرمانی آسیا است

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: برای پرسپولیس بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم لیاقت قهرمانی آسیا را دارد.

برای پرسپولیس بزرگ آرزوی موفقیت می‌ کنم/ پرسپولیس لایق قهرمانی آسیا است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک در خصوص وضعیت خود در این باشگاه گفت: فکر می‌کنم حدود ۵ ماه است که در بلژیک حضور دارم. شرایط سختی را پشت سر گذاشته ام. به دلیل شیوع ویروس کرونا ۲ ماه دیرتر به این تیم اضافه شدم. آنتورپ تمام بازی‌های دوستانه را انجام داده بود. آخرین بازی دوستانه این تیم مقابل لیون بود که فقط آن بازی را نگاه کردم.

زمان بدی مصدوم شدم

او افزود: وقتی وارد بلژیک شدم، ۲ هفته قرنطینه بودم و بازی اول فصل را از دست دادم. از بازی دوم به تیم اضافه شدم. با تمرینات خوبی که داشتم از هفته دوم به لیست ۱۸ نفره اضافه شدم. هفته ششم مربی به من گفت که رفته رفته در حال رسیدن به آمادگی هستم و می‌توانم بازی کنم. متاسفانه هفته هفتم در زمان بسیار بدی مصدوم شدم.

دروازه بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در ادامه بیان کرد: در این مدت اردوی تیم ملی و بازی دوستانه با بوسنی را از دست دادم. زمانی که مصدومیتم برطرف شد مسئله اردوی تیم ملی برای بازی با بوسنی به وجود آمد و اسکوچیچ برای با سرمربی آنتورپ تماس گرفت. "لکو" گفته بود که نمی‌شود روی این موضوع ریسک کرد و بهتر است بیرانوند مراحل ریکاوری را در بلژیک سپری کند.

"بوتز" فصل قبل یکی از بهترین سنگربانان لیگ بلژیک بود

بیرانوند درباره رقابت با "بوتز" دیگر دروازه بان آنتورپ گفت: بوتز فصل قبل یکی از بهترین دروازه بانان لیگ بلژیک بود. به من در جلسه گفته شده که تو را به عنوان دروازه بان اول جذب کرده ایم و اگر این انتقال زودتر انجام می‌شد، دروازه بان دیگری جذب نمی‌کردیم. آنتورپ این فصل خیلی هزینه کرده تا موفق شود. شرایط تمرینی خوبی دارم. از کشورهای مختلفی مثل نروژ، ژاپن، آنگولا و ... بازیکن داریم. فقط من به همراه چند بازیکن قرضی جدیدا به تیم اضافه شده ایم. من آن شوخ طبعی خاص خودم را دارم. اینجا همه انگلیسی صحبت می‌کنند. البته تعداد کمی هم فرانسوی صحبت‌ می‌کنند.

سنگربان آنتورپ در خصوص بازی با تاتنهام گفت: یک روز قبل از پرواز متوجه شدم که دروازه بان اصلی هستم. ما آخرین بازی خود را در لیگ بلژیک مقابل خنک با نتیجه ۴ بر ۲ واگذار کرده بودیم و فکر می‌کردم که در بازی بعد بازی کنم. چند روز خوب تمرین کردم و سرمربی به من گفت از چیزی نمی‌ترسی؟ گفتم من در یکی از رویدادهای بزرگ جهان (جام جهانی) بازی کرده ام و فکر نمی‌کنم احساس ترس داشته باشم.

بازیکنان بعد از تمرین به من چیپ می‌زنند

او ادامه داد: بازیکنان بعد از تمرین به من چیپ می‌زنند و می‌گویند ما رونالدو نیستیم. باشگاه برای رضایتنامه من پول زیادی پرداخت کرده و فشار زیادی روی من بود‌. حتی مسئولان باشگاه به سرمربی گفته بودند که ما بیرانوند را به عنوان دروازه بان اول جذب کرده ایم و باید بازی کند. ۵ دقیقه اول بازی با تاتنهام خیلی استرس داشتم. چند بازیکن اصلی ما در این بازی حضور نداشتند و تاتنهام می‌خواست به عنوان تیم اول صعود کند. من فقط می‌خواستم گل بد دریافت نکنم.

کی‌روش از سر توپ زدن متنفر بود

بیرانوند در ادامه بیان کرد: کارلوس کی‌روش از سر توپ زدن متنفر بود و گفت اگر یک بار دیگر این کار انجام بدهم دیگر تیم ملی را نخواهم دید. در یکی از بازی‌ها حواسم نبود و این کار را انجام دادم. کی‌روش اسم من را خط زدم و ۳ هفته به تیم ملی دعوتم نکرد.

سنگربان آنتورپ درباره حواشی صحبت‌های سرمربی این تیم بعد از بازی با کلوب بروژ که به انتقاد از بیرانوند پرداخته بود، گفت: کلوب بروژ هر سال قهرمان لیگ بلژیک می‌شود و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کند. یک بازی سخت دیگر به من رسید. در صحنه اخراج مدافع که دقایق ابتدایی بازی رخ داد کاشته بدی زدم و سرمربی به همین دلیل از من ناراحت بود اما در ادامه خیلی خوب کار کردم.

با اسکوچیچ در ارتباط هستم

بیرانوند درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با اسکوچیچ در ارتباط هستم. اسکوچیچ و مربی دروازه بان‌های تیم ملی بازی‌های من را می‌بینند و هر هفته با من تماس می‌گیرند. قرار است اسکوچیچ در تعطیلات پیش رو راهی بلژیک شود.

پرسپولیس لایق قهرمانی آسیا است

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: برای پرسپولیس بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم لیاقت قهرمانی آسیا را دارد. نسبت به زمانی که من در فینال آسیا بازی کردم اکنون استرس بازی کمتر است زیرا تماشاگران کمتری در ورزشگاه حضور دارند. فینال تک بازی است به نظرم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. مدیرعامل و هیئت مدیره‌ جدید اجازه ایجاد حاشیه را نمی‌دهند. اولسان هیوندای تیم خوبی است اما اگر پرسپولیس گل اول را بزند سخت گل خواهد خورد. البته اگر گل بخوریم شرایط سخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی