English

عملکرد خوب بیرانوند در صعود پرسپولیس به فینال

دروازه بان پرسپولیس در بازی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عملکرد خوبش در مهار موقعیت‌ های حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

عملکرد خوب بیرانوند در صعود پرسپولیس به فینال

به گزارش  خبرگزاری موج؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته موفق شد با کسب تساوی یک - یک برابر السد قطر و با توجه به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به دلیل عملکرد خوبش در مهار موقعیت‌های حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در همین ارتباط سایت فاکس اسپورت آسیا با تمجید از عملکرد بیرانوند نوشت: بیرانوند امسال هم در بازی‌های ملی موفق بوده و هم در بازی‌های باشگاهی. او در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند.

بیرانوند در بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایش‌های درخشانی داشت. او در بازی رفت مرحله نیمه نهایی برابر السد توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در بازی برگشت نیز علی رغم دریافت یک گل از بغداد بونجاح در چند صحنه واکنش‌های خوبی از خود نشان داد. مهار ضربه سر خطرناک ژاوی توسط بیرانوند باعث صعود پرسپولیس به فینال آسیا شد.

اگر چه بیرانوند ۲۶ ساله چشم اندازی از یک دروازه بان بین المللی را به نمایش گذاشت، اما او هنوز جای زیادی برای پیشرفت در فوتبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه