English

سرپرست باشگاه استقلال:

وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است

سرپرست باشگاه استقلال بیان کرد: وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است و استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را دارد.

وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد مددی در خصوص دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی اظهار داشت: بدون هیچ شکی وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است و استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را دارد. من مطمئنم که کادر فنی تیم ملی در اردوهای بعدی حق کاپیتان استقلال را به او می‌دهند و ما این بازیکن را در تیم ملی خواهیم دید. باشگاه استقلال و هوادارانش همواره حامی کاپیتان تیم خود هستند و مطمئنا غفوری می‌تواند در رساندن تیم ملی به جام جهانی نقش پررنگی داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین با ابراز نگرانی از وضعیت داوری، اظهار کرد: در بازی قبلی تیم استقلال، علاوه بر دو پنالتی، حداقل یک کارت زرد اشتباه هم به مطهری داده شد. اینکه از ابتدای فصل شاهد چنین اشتباهاتی باشیم، باعث نگرانی هواداران و پیشکسوتان شده است. امیدواریم از هفته‌های بعد شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم. به هر روی تیم فوتبال استقلال در فصول گذشته از بحث داوری لطمات زیادی دیده و ما خواهان قضاوت‌هایی عادلانه و نمی‌گویم بی اشتباه ولی حداقل کم اشتباه از سوی داوران هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه