English

نوروزی: غفوری به سه هفته استراحت نیاز داشت

معاون پزشکی باشگاه استقلال می‌گوید درحالی‌که وریا غفوری نیاز به سه هفته استراحت داشته ولی در بازی ایران و چین به میدان رفته است.

نوروزی: غفوری به سه هفته استراحت نیاز داشت

به گزارش خبرگزاری موج، امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره مصدومیت وریا غفوری گفت: با توجه به اینکه وریا غفوری طی سه ماه اخیر روند درمانیشان را تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌اند و قبل از عید و در تاریخ 22 اسفند دچار مشکل در ناحیه همسترینگ گردیده بودند. وقتی MRI او را دیدم، با توجه به شرایطش نیاز به حدود سه هفته درمان داشت اما با توجه به نیاز تیم ملی، او به میدان رفت. وریا غفوری هم اکنون هم زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تحت درمان است.

او که با سایت این باشگاه صحبت کرده، در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت محسن کریمی، بیان کرد: با توجه به مصدومیتی که برایش پیش آمد، سعی می‌کنیم تا پایان فصل با فیزیوتراپی و تمرینات قدرتی و تقویتی او را حفظ کنیم.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سایر بازیکنان، اظهار کرد: سایر بازیکنان در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و مشکلی ندارند. جا دارد از کادر پزشکی و کادر کلینیک استقلال نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشم که نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند. همچنین از کادرفنی استقلال و به خصوص آقای منصوریان هم متشکرم چون هماهنگی خوبی میان ما وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه