English

آغاز شروع مجدد لیگ والیبال از هفتم آبان

شروع مجدد لیگ والیبال روز چهارشنبه هفتم آبان‌ماه برگزار می‌شود و دیگر مسابقات نیز بر اساس برنامه تدوین شده قبلی پیگیری خواهد شد.

آغاز شروع مجدد لیگ والیبال از هفتم آبان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی با اشاره به ضرورت تعطیلی لیگ برتر مردان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کووید ۱۹، افزود: به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود ادامه دهند، لیگ برتر به مدت دو هفته به تعویق افتاد.

رئیس کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با بیان این که برنامه دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر تغییری نخواهد داشت، گفت: دیدارهای هفته هشتم، روز چهارشنبه هفتم آبان‌ماه برگزار می‌شود و دیگر مسابقات نیز بر اساس برنامه تدوین شده قبلی پیگیری خواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری دیدار معوقه تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین از هفته هفتم لیگ نیز گفت: زمان برگزاری این مسابقه، متعاقبا اعلام خواهد شد.

عظیمی از تدوین شیوه‌نامه ۶ مرحله‌ای برای اعلام تست مثبت اعضای تیم‌ها در لیگ‌ های والیبال نیز خبر داد و گفت: این شیوه‌نامه، ۲۰ مهرماه به باشگاه‌ها ابلاغ شده است و انتظار داریم که با رعایت آن، لیگ‌ها با نظم بهتری برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی